Vsetko by sa nejak vyriesilo ak by boli vsetky zastavky DPB s pristreskom JCDecaux alebo nejake anti-vandalske ako su na Gastanovom hajiku kde by sa dala mapka celej siete tak oko to byvalo na pristreskoch JCDecaux. Ale to chcem asi vela...este ze sme za par mesiacov v EU a budeme sa chciet pochvalit aj MHD
To mi je absolutne jasne, ale veta "Když jsem mu řekla, že z toho bude mít pěkný průšvih, pak prohlásil: Těch pár minut naženu jako prd, na konečný si nedám polívku." ma totalne odrovnala.
Má na starosti milióny iných vecí...
Iste. Napríklad fotiť v pracovnom čase vozidlá na výlukových trasách do zbierky atď.
Tak nech si kuxxa DPB zaplatí informatika a miesto toho nech vyhodí z každej partie DO po jednom zámočníkovi, aj tak taam hxxno robia. Napríklad.
I.
Má na starosti milióny iných vecí...
Iste. Napríklad fotiť v pracovnom čase vozidlá na výlukových trasách do zbierky atď.
Tak nech si kuxxa DPB zaplatí informatika a miesto toho nech vyhodí z každej partie DO po jednom zámočníkovi, aj tak taam hxxno robia. Napríklad.
I.
Predchadzajuci prispevok mozno posobil dojmom, ako keby som sa chcel niekam nasilu natlacit. O to mi nejde, len mam pocit, ze praca na niecom podobnom by mohla byt zaujimava a prospesna zaroven a celkom rad by som sa jej zucastnil.
To mi je jasne. Ja momentalne pri mojej chabej pracovnej discipline som rad, ze stiham to, co stiham, ale ked to budem mat trochu volnejsie, celkom rad by som sa do toho pustil -- schemy a strukturovane informacie ma vzdy bavili, mozno by som konecne mal pocit, ze robim aj nieco uzitocne.
Myslim, ze kartograficka mapa na pozadi by bola vhodna len pri detailnej verzii alebo pre vyhotovenie zastavkovych letakov na sposob tych v Londyne, pricom hustota linkoveho vedenia v BA by IMHO umoznovala bez problemov zakreslenie schemy priamo do mapy.
Jedina rozumna cesta, ktora ma napada, by bola vypracovat formalny projekt so vsetkymi nalezitostami zamerany na zlepsenie informovanosti cestujucich v bratislavskej MHD a o jeho vhodnosti a potrebnosti skusit presvedcit ludi, ktori maju aky-taky vplyv. Ci uz niekoho na magistrate, na VUC alebo z tretieho sektora (Komunitna nadacia Bratislavy?). Ak by toto preslo, ti by sa potom mohli pokusit dohodnut povedzme s VKU na poskytnuti kartografickych podkladov za rozumnych podmienok. Financovanie by sa mozno dalo vybavit z nejakych grantov...
Nuž aj moja mapa by sa dala ešte vylepšiť napr. takou mapou Bratislavy do pozadia. Ak tu niekto viete, ako by sa dala zohnať v súlade s autorskými právami, rád sa to dozviem. Ideálne bezplatne alebo aspoň za prijateľnú sumu, keďže nemôžem vrážať ťažko zarobené peniaze do neziskovej verejnoprospešnej aktivity
(Pravdepodobne to vacsina z vas pozna, niektori ale mozno nie, a tym by sa to zislo pripomenut.)
Samozrejme, Bratislava nie je Londyn a nepotrebuje tak dokonale a zlozite mapy. Kazdopadne asi kazdy ale uzna, ze sucasna linkova schema nie je zdaleka to prave orechove -- uz ta tr3mpova mapa je o poznanie na vyssej urovni.
Programove vybavenie nie je dostatocna vyhovorka, ved existuju dobre Open Source (= zadarmo) graficke editory, pripadne kvalitne programy domacej proveniencie za par supov (Zoner Callisto 4 za 3 tisic). Bonusom k dobru je tam aj lokalizacia, cize sa ani nikto nemoze vyhovarat na chybajuce jazykove a/alebo odborne znalosti.
Re #21268 Martin Fundárek: S tymto mozem len suhlasit, rovnako si myslim, ze ciernou vytlacene cestovne poriadky na bielom podklade budia o poznanie solidny dojem ako nejake kriklave zdrapy papiera...
Zakladny problem je ze linky 31, 39 a 84 pouzivaju studenti a ti platia polovicne, v horsom pripade ziadne cestovne. A aj preto sa ich musi z principu natlacit do voza 2x viac ako do inej linky
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tr3mp