Reply on: david1 #212681:
4 minuty zdrzania by si spravil len na pobytoch, zrychlovanie a brzdenie by ti spravilo este dalsie zdrzanie navyse. Ono tie EC supravy nie su zrovna lahke.V pripade BA-Praha mi pride usmevne hovorit o nevyuzitej kapacite, tie vlaky velmi casto vozia baliky. Na useku BA-Bp je to menej jednoznacne, ale tiez su casy kedy je to proste narvate. Bohuzial, problem tej linky je v jej silnej sezonnosti, takze kym nebude vola prevadzkovat v lete posilove vlaky, tak vzdy bude problem s tym ze niekedy to ide prazdne a niekedy preplnene.
Ja by som kazdopadne najradsej videl tu linku rozseknutu v Bratislave, pricom vzniknuta linka BA-Bp by kludne mohla byt kategorie R s viacero zastavkami a primeranou kapacitou.
david1
Ja by som na Račku zrušil málo používané odbočenie do Karadžičovej a ostali by dva priame smery bez zabratia trate pred križovatkou.
Na Radlinského to však viac zdržujú dva novo vytvorené 50m pruhy z Vazovovej , ktoré vôbec netuším prečo vznikli ,keď ostali prejazdné aj zastávky Blumentál.