Reply on: Ike #212666:
Pri zast. Nám.Biely kríž je lievik do jedného pruhu a zápchy tam máš každé poobedie siahajúce minimálne po Ml.Gardu.Ja by som na Račku zrušil málo používané odbočenie do Karadžičovej a ostali by dva priame smery bez zabratia trate pred križovatkou.
Na Radlinského to však viac zdržujú dva novo vytvorené 50m pruhy z Vazovovej , ktoré vôbec netuším prečo vznikli ,keď ostali prejazdné aj zastávky Blumentál.
dyspozytor
K ECckam este poznamka. Ja naozaj nevidim dovod, preco by vlaky vo verejnom zaujme nemali od NZ nikde stat... EC dnes nie je ziadny premiovy produkt a ani nadvlak. Takze mnou navrhovane zastavovanie v zst Sala, Galanta, Senec by mohlo byt. Vsetko su to okresne mesta. Preco by mali mat NZ prednostne spojenie a lepsiu dostupnost do BA, ako trebars GA, alebo SC? Zastavovanie Sturovo-NZ a potom az BA hl. je prezitok z dob minulych, ked vo vlakoch IEx neskor IC,EC bola vylucena vnutrostatna preprava bud uplne, alebo iba v spravidla dvoch voznoch...
Dnesne EC treba zapojit normalne do obsluhy regionov, voznovo uz tomu zodpovedaju (Bdpee CZ-CD)?