Mimochodom, v Brne maju vodici okrem garantovanych nadvaznosti tiez presne uvedene pripady kedy existuje kratky prestup z inej linky a maju povinnost vyckat a umoznit prestup ak je vozidlo na dohlad a to aj do meskania. Cize existuju pripady kedy sa standardne necaka, ale ak uz sa to druhe vozidlo blizi, tak vodic zo zastavky nemoze odist kym cestujuci neprestupia. Uvadza sa to do sluzobnych cestovnych poriadkov.
No a samozrejme tam maju aj podstatne vacsi rozsah garantovanych nadvaznosti a to najma vecer. U nas je okrem nocakov a 41/64 tusim uz len nadvaznost 91 na poslednu 801 a aj to netusim ako sa dodrzuje.
No a samozrejme tam maju aj podstatne vacsi rozsah garantovanych nadvaznosti a to najma vecer. U nas je okrem nocakov a 41/64 tusim uz len nadvaznost 91 na poslednu 801 a aj to netusim ako sa dodrzuje.
810zssk