Škoda, že na www.cp.sk (dokonca ani v CP v PDF) sa nezobrazujú čísla liniek IDS BK. ? Konkrétne napr. linka 102402. Jediné miesto kde si podľa tohto čísla môžem vyhľadať jej číslo v IDS BK je http://www.slovaklines.sk/region-a-mesto/cestovne-poriadky.html No a tam potom aj v PDF sú obidve čísla každej linky uvedené.
Iné je to na cp.sk pri linkách kde niektoré spoje patria pod jednu linku IDS BK a ďalšie sú súčasťou inej linky IDS BK. Takže pri linke 102401 je v poznámke pod CP uvedené: "Spoje č. 1 - 315 sú zaradené na linku IDS BK 219. Spoje č. 503 - 666 sú zaradené na linku IDS BK 215."
V dobrom spomínam na dnes už neexistujúci vyhľadávač, ktorý bol (podobne ako je to v IDS JMK - súčasti IDOS) pod súčasťou CP.sk - tuším mal adresu http://bid.cp.sk Tu som kedysi písal o jednej jeho chybe: Zobrazoval akoby spoje smer Bratislava začínali v Hamuliakove [posledná obec v Bratislavskom kraji]. Lepšie by bolo kurzívou tam dať aj trasu zo Šamorína. Dnes je to už na tomto úseku jedno, lebo aj Šamorín je zaradený v IDS BK napriek tomu, že je v Trnavskom kraji.
Iné je to na cp.sk pri linkách kde niektoré spoje patria pod jednu linku IDS BK a ďalšie sú súčasťou inej linky IDS BK. Takže pri linke 102401 je v poznámke pod CP uvedené: "Spoje č. 1 - 315 sú zaradené na linku IDS BK 219. Spoje č. 503 - 666 sú zaradené na linku IDS BK 215."
V dobrom spomínam na dnes už neexistujúci vyhľadávač, ktorý bol (podobne ako je to v IDS JMK - súčasti IDOS) pod súčasťou CP.sk - tuším mal adresu http://bid.cp.sk Tu som kedysi písal o jednej jeho chybe: Zobrazoval akoby spoje smer Bratislava začínali v Hamuliakove [posledná obec v Bratislavskom kraji]. Lepšie by bolo kurzívou tam dať aj trasu zo Šamorína. Dnes je to už na tomto úseku jedno, lebo aj Šamorín je zaradený v IDS BK napriek tomu, že je v Trnavskom kraji.
Ike
Ja poviem za seba. Nadštandardné upratovanie vodiča, pokiaľ má pocit, že DPB nevykonal svoju prácu, je úplne v poriadku. Samozrejme, mal by brať ohľad na to, aké prostriedky použije. Môže byť povedzme alergik a keby aj DPB robil svoju prácu poctivo a externá firma skutočne umyla vozidlá detailne, môže sa stať, že pri tom množstve vozidiel ostane niekde neutretý prach, čo vodičovi znižuje schopnosť vykonávať povolanie. Zhodneme sa, že najlepšie riešenie je utrieť ho vodičom.
Ale nerozumiem zdobeniu. To má aký význam? Mňa ako cestujúceho to spolu s celovozidlovými reklamami otravuje, pretože aj dôstojne vyzerajúca CNG umytá Karosa vyzerá ako nemotorná maršrutka. A za ten fixkou preškrtnutý návod ako postupovať na zastávke na znamenie a načarbaný nápis "ZVONIŤ IBA 1x!!!!!!!!!!!!!" s podčiarknutím, by tiež zamestnanec v normálnej firme veľmi nevyskakoval. Nehovorím o všelijakých návodoch ako zvoniť.
Naozaj si neviem predstaviť, že prídem do banky kdesi v Auparku, na dverách bude fixkou preškrtnutý nápis "ťahať", bude tam škaredým písmom napísané "vstupujte po JEDNOM" a pracovníčka priehradky bude mať na stole vianočný stromček, fotografie každého člena rodokmenu rodiny a bude oblečená ako keby práve dobehla maratón. Verím, že firma by bola nadšená, že ignoruje dress code a dizajnmanuál korporátnej identity. A určite by zákazníci nešli do konkurencie, pretože ak banka vyzerá ako cirkus, určite sa vie starať aj o financie. Toto isté platí pre dopravcu a vodičov.
A to nehovorím o mojom poslednom zážitku 31.12.2015, keď som sa z okna pozeral na ohňostroj a videl ako nejaký v šušťákoch oblečený človek umýval svojou žltou telesnou tekutinou dvere na jednom zbytočnom trolejbuse vyrobenom v roku 2015 a jazdiacom na zbytočnej linke. Schválne som počkal, čo sa bude diať a či vystúpi vodič, ktorý mu osobne vysvetlí, že nový majetok mesta by sa nemal močiť. Aké to bolo prekvapenie, keď som zistil, že vodičom je práve tento človek. Naozaj prudko reprezentatívne.