Mňa na petržalskej strane zaujalo toto (viď obrázok). Čo to je a na čo to má slúžiť? Považujem to za životu nebezpečné. Na miestach pohybu chodcov či už v interiéri alebo v exteriéri je takéto niečo neprípustné.
Podľa na by bolo vhodné, aby sa laická verejnosť namiesto bikesheddingu (typu dlažba a stĺpy na Štúrovej) zamerala nedostatky v bezpečnosti alebo použiteľnosti. ?
Podľa na by bolo vhodné, aby sa laická verejnosť namiesto bikesheddingu (typu dlažba a stĺpy na Štúrovej) zamerala nedostatky v bezpečnosti alebo použiteľnosti. ?
medzernik
V pripade ze elektricka zacala zvonit, stlacil bezpecnostny spinac (zachranna brzda), to zapne celustove, elektrodynamicke a magneticke brzdy + zvonec.
Pokial viem, tak sa zachranna brzda vypina vypnutim a zapnutim riadenia (elektricky)
Elektricky od Skody mali vzdy spravidla 2 typy nudzovych brzd:
Nudzova brzda (najucinnejsia brzda) ta brzdi a vyuziva aj pocitac aby optimalne zabrzdila
Zachranna brzda ktora obide palubak a vypne elektrodynamicku brzdu (pouzije sa len kotucova a magnetky) a aj protisklzovu ochranu takze moze dojst k poskodeniu kolies a vyraznemu smyku. Vypina sa myslim rovnako vypnutim a zapnutim riadenia + pootocenim spinaca na doske
Obidve brzdy na Skodackych elektrickach zapnu zvonec.
V pripade nasej 29T/30T sa tlacidlo Nudzova brzda nenachadza a asi sa aktivuje iba rucnym radicom.