Reply on: medzernik #211109:
u novych skodoviek neviem, no u tatroviek nie je nahodou funkcia taka, ze maximalna brzda (pedal, rucny radic) aktivuje magnetky+EDB+ČB? a tlačítko BSP iba magnetky a ČB? . K tomu zvoneniu, keď sedíš v polohe ako veľká časť vodičov, tak napríklad pri ručnom radiči (T6, T3P, K2S...etc) máš ľavú ruku na radiči (teda aj okamžitá reakcia ak sa zrovna nehráš na mobile) a pravá ruka na pravej strane panelu (ovládače diaľkových, smeroviek, ZVONCA)... a teda pri vbehnutí auta ľavá ruka na brzdu a pravá ruka na zvonec (like a Fíra - pravá ruka prestaví na rýchlobrzdu, a ľavá ruka hmatá klaksón)....
Zvonenie po zastavení by teda bolo obyčajné "Ty kus .......... "...pustí zvonec, potlačí páku do jazdy, a ide sa veselo ďalej (i keď by mal vodič po takejto prudkej brzde sa aspoň opýtať dozadu či nikto nespadol...alebo sa nezranil...ale ok). Pri šlapátku to isté, len miesto ľavej ruky pravá noha.....

810zssk