Prekvapila ma informácia o novozavedených zastávkach na znamenie od 1.9.
Často využívam napr. zastávky Bradáčova a Hronská, na ktorých VŽDY vystupuje a nastupuje veľa ľudí.
Myslím, že zastávky na znamenie majú svoje opodstatnenie tam, kde len občas vystupujú, či nastupujú cestujúci.
Uvedené zastávky k nim rozhodne nepatria.
No, aspoň si "zacinkáme" a verím, že aj vodiči sa zmene potešia, keď im budeme (aj desiati) signalizovať náš záujem o zastavenie - lebo istota je istota a nikto sa nechce previezť o zastávku ďalej.
Zaujímavá aktivita DP:-)
Často využívam napr. zastávky Bradáčova a Hronská, na ktorých VŽDY vystupuje a nastupuje veľa ľudí.
Myslím, že zastávky na znamenie majú svoje opodstatnenie tam, kde len občas vystupujú, či nastupujú cestujúci.
Uvedené zastávky k nim rozhodne nepatria.
No, aspoň si "zacinkáme" a verím, že aj vodiči sa zmene potešia, keď im budeme (aj desiati) signalizovať náš záujem o zastavenie - lebo istota je istota a nikto sa nechce previezť o zastávku ďalej.
Zaujímavá aktivita DP:-)
Ike
Na nových vozidlách vodiči rešpektujú tlačidlo dopytu a zastavia aj na zastávke na znamenie (vlastná skúsenosť, keďže sám vystupujem na zastávke na znamenie). Tým pádom sa z pohľadu cestujúceho vo voze situácia vôbec nemení, keďže veľa cestujúcich stláča tlačidlo dopytu vopred. Z pohľadu cestujúceho zvonku sa tiež situácia nemení. Ak je to frekventovaná zastávka, tak potom tam vždy niekto nastupuje, teda vždy niekto stojí. Teda situácia sa opäť nemení. Predpokladám, že ak budú všetky zastávky v systéme na znamenie, vodiči budú poznať tie, kde sa oplatí zastaviť vždy (napr. Patrónka, Franza Liszta a pod.)