Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: mark178 #207447:
Aj to ma napadlo, lenže potom by cez týždeň vôbec nejazdili K2S, lebo pri sprejazdovaní 2 a 4 by tam kvôli Zlatým pieskom museli ísť súpravy a neviem, či by DPB bol ochotný vypravovať K2S iba cez víkend.
Reply on: TomJ #207443:
ešte teoria že na 28 aj cez týždeň kĺby 🙂
Reply on: TomJ #207443:
alebo spojiť 2+4 dokopy... 😃 proste také ako 3/8
Reply on: TomJ #207445:
Mal som tu česť chodiť v nedelu 7 z Vinohradov, a občas aj teraz 3/5 cez víkendy a tá 7 riadne pomáhala, len dakedy zbytočne čakala a odchádzala tesne pred prichádzajúcou elektrčkou z Rače... boli dosť plné po Blumentál... následne sa vyprázdnili.. 7 mala opodstatnenie lenže cze prázdniny tu veľa študentov nebude takže nevie... ale tak 6 eviem no cez tie prázdniny či bude chodiť.. ako ono by stačili i 3 linky.. taká 3+8 a 4 .... lenže to by musel byť luxusný interval.. také dačo ako na Silvestra proste.. ale zbytočne to bude.. podľa mňa by sa to do mesiaca dlaos tihnúť--- lenže ako sa poznáme rozoberú sa koľaje... 3 týždne nič a ýždeň pred termínom sa spamätajú...
Reply on: Mike #207444:
To s Vinohradmi máš pravdu. Pokiaľ sa dobre pamätám, tak ex 7-ka cez prázdniny nepremávala. No ja som tade ráno nejazdil, takže netuším ako to zvládali račianske linky a či sa od vtedy nezmenil počet cestujúcich vlakmi. S kapacitou v Karlovke sa to veľmi inak urobiť nedá (to je jedna z nevýhod jednolinkového variantu), pretože jedna linka by tam nestačila a dve sú v istých časoch veľa. Keby bolo v centre nejaké vhodné obratisko (alebo aspoň slučka ako Nám. Ľ. Štúra), dalo by sa to robiť tak, že v sedle a cez víkend by do KV chodil len každý druhý spoj danej linky, no keďže táto slučka bude neprejazdná, tak sa to nedá.
Reply on: TomJ #207443:
Je to na zamyslenie. Račianska by prišla o spojenie so Špitálskou. Cez víkend a v sedle by bola z Karlovky navýšená kapacita. A zasa z Rače by sa vozila rovnaká kapacita v sedle aj v špičke, od Rače až po Blumentál.
Tá 6tka z Vinohradov má svoj zmysel - keď prídu Os, R, Zr ráno na stanicu, vyroja sa odtiaľ obrovské davy a pristaví im prázdna električka. Ide o to, koľko % z toho sú žiaci a študenti a koľko pracujúci..
http://bratislava.dnes24.sk/pocas-leta-nebudu-po-jesenskeho-ulici-jazdit-elektricky-205422

Keďže cez leto pribudne ďalšia výluka, napadlo ma, či by nestálo za uváženie vyskúšať počas leta jednolinkový variant. Príde mi totiž výhodnejší ako dlhé súbehy 4+9 a 5+6 (kde 6-ka bude len skrátenou verziou 5-ky, keďže obe by museli chodiť cez tunel), kde sa nedá spraviť dokonalý prekladový interval. Napadlo ma takéto riešenie:
Linka 2 - ŽST. N. Mesto - TrMy - Špitálska - Nám. SNP - Obchodná - TrMy - ŽST. N. Mesto (K2S, 10/15)
Linka 4 - Zlaté piesky - TrMy - Obchodná - Kamenné nám. - Špitálska - TrMy - ZP (2xT, 10/15)
Linka 5 - ako teraz (2xT, 5/7,5)
Linka 9 - ako teraz (cez týždeň 2xT, cez víkend K2S, 5/7,5)

Interval v po-pi je 5 min kvôli prázdninám. Na Vajnorskej som nechal dve linky, aby to bolo prehľadnejšie (nech nie je 4A a 4B). No a keďže nebudú chodiť električky po nábreží, bolo by vhodné ponechať cez prázdniny v premávke linku 133 a to aj poobede, lebo inak si nechcem predstaviť ten nátresk v 28-ke.
Reply on: Ike #207441:
ale on nekritizoval mensi pocet sedaciek, (aj ked nie je mensi)
Kritizoval zbytocne otacanie sedaciek do protismeru aj ked na to nebol dovod.
Reply on: MatejBA #207439:
Myslím si, že ak u nás električková doprava nahrádza rapid transport, tak menši počet sedačiek je úplne ok. Električka nie je nasadená na prímestskú dopravu.
Reply on: N/A #207438:
toto je uz prekrocenim hranice.
Posielat niekoho pesi, lebo sa mu interier nepaci je scestne...
Aj napriek tomu, ze s nim nesuhlasim, stale ma pravo na svoj nazor. Na vyjadrenie nesuhlasu je tu prave +/-
Reply on: 810zssk #207437:
Tak ono je pravda, ze aj ja by som mohol trochu kritizovat interier (mohlo byt viac sedaciek za sebou a nie robene oproti sebe), ale inak hej, skvelo rieseny interier podla mna na NP elektricku 🙂

(a co tym myslim: http://goo.gl/2WJ39F - tu radsej mohli byt vsetky sedadla v smere jazdy a bolo by aj viac miesta na nohy)
Reply on: 810zssk #207437:
Kompletne súhlasím.
-JeJe, ty by si sa mal radšej tešiť z tejto "evolúcie", keď prišli nové električky po tak dlhej dobe a skákať meter dvadsať, že nejdeš starou rozheganou kačicou. Argumentovať cenou na interiér mi príde absurdné. Ale ak sa ti nepáči, tak prosím, môžeš ísť aj peši. ?
Reply on: JeJe #207435:
Fakt si neviem predstavit ako lepsie by mal byt rieseny interier 29T/30T, nieco tak velmi vydarene som nevidel dobre davno a to som teda precestoval celkom dost.
Reply on: MatejBA #207433:
Ale príspevok vôbec nebol o odmietaní 29T a 30T, aj ja som rád, že ich tu máme, kiež by ich bolo ešte viac. Len som vyjadril sklamanie nad tým, že interiér nebol vyriešený lepšie, keď už tie električky toľko stáli. Nie som žiaden troll a na tomto fóre som už dlho nebol, preto ma prekvapilo to nepriateľstvo, s ktorým boli moje príspevky prijaté. Ak niekto s názorom iného nesúhlasí, tak nech mu dáva záporné body, prečo nie, ale skrývať príspevok už pri 5 záporných bodoch sa mi nezdá príliš tolerantné.
Reply on: Solider #207430:
Podla mňa sa tá hlučnosť ešte zvýšila. Fakt neviem prečo sa robia polovičaté opravy. Račiansku radiálu robili cca v roku 1994 za plnej prevádzky. Je fakt najvyšší čas na komplet výmenu niektorých úsekov.
Reply on: JeJe #207432:
To nie je cenzura - prispevok je stale dostupny po kliknuti tlacidla "Odkryt" a bol schovany preto, ze viacero uzivatelov s nim nesuhlasi. A nato tu je ten system, ze dava na vyber, ci suhlasit, nesuhlasit, alebo ci clovek nieco odpovie.

A ja tiez cestujem elektrickou denne cca 40-50 minut a dal by som nevie co za to, aby 29T/30T jazdili v mojom smere miesto starych 🙂
Reply on: JeJe #207424:
Môj príspevok o riešení interiéru nových električiek bol skrytý kvôli zápornému hodnoteniu ostatnými uživateľmi. Takže takto sa toto fórum správa k diskutujúcim, ktorí majú iný názor ako väčšina? Na rozdiel od mnohých z vás električkou cestujem denne aspoň 40 minút a dosť mi záleží na tom, aby sa v nej cestovalo pohodlne. Ak je vyjadrenie názoru na rozmiestnenia sedačiek v nových 29T/30T dôvodom na cenzúru príspevku, tak asi naozaj nemá význam sem písať.
Blížiaca sa noc múzeí 2015 okrem iných ponúka aj toto:

VOLKSWAGEN SLOVAKIA, A.S.
J. Jonáša 1, Bratislava, Devínska Nová Ves,
vchod hl. brána
Kontakt: 696 46 964; visit@volkswagen.sk
http://sk.volkswagen.sk/sk/Podnik/navstevy/navstevy.html
Otvorené: 14.00 – 20.00 (posledný vstup 19.00)
Výstava: Modely vyrábané vo VW SK
Program (od 12 rokov):
Aktivity pre deti
Prehliadka závodu
Offroad Parcours
Elektrická jazda

CP autobusu:
http://www.nocmuzei.sk/nocmuzeiagalerii/nmg2015/bratislava.php
Víkendová rekonštrukcia na Račianskej stála 195-tisíc a výsledok je taký, že už štvrtý deň je kvôli zbabranej práci znížená traťová rýchlosť na rekonštruovanom úseku na 30 km/h. Pritom DPB nebol ochotný ani objednať výmenu koľajníc a dokonca ani brúsenie tých pôvodných, takže hoci naozaj boli podvaly v katastrofálnom stave a ich výmenou sa zabránilo ďalšiemu zhoršeniu stavu trate, hlučnosť za týchto takmer 200-tisíc eur znížená nebola.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.