Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #207408:
Pochybujem, že akákoľvek norma alebo predpis EÚ určuje typ, dĺžku a hlasitosť signalizácie stlačenie tlačidla STOP.
Reply on: Andreas.Papak #207407:
A čo má hovoriť vodič kinderka, kde to pípa cca. 10 sekúnd? ?
Reply on: JaSomTu #207406:
Žiaľ to je otázka toho, že výrobca to nejako nastaví (napr. podľa určitých noriem, EU predpisov a pod.) a DPB to preberie ako je, resp. dopredu si to neurčí v špecifikácií.
Reply on: JaSomTu #207406:
Hm, vadí to cestujúcim, a čo potom vodič?
Včara som "mala tú česť" viezťb sa novým 12 metrovým irisbusom na linke 28. Tam sú skoro všewtky zástavky na znamenie. Môžete mi prosím niekto povedať načo preboha je také dlhé húkanie signálu STOP? Sme snáď my cestujúci hluchí alebo dementní? V iných vozidlách pískne signalizácia raz a ostane svietiť lampa STOP. Toto mi už pripadá ako buzerácia cestujúcich a snaha čo najviac im znechutiť cestovanie s mhd.
Reply on: 810zssk #207404:
Sak to bola ta ironia v prispevku ?
Reply on: Petto #207403:
Potom by to utekalo tym co idu podla taktu.
Reply on: MatejBA #207401:
No len tych minut je 5 ? . No mohlo to ist aj opacne o 5 minut skor ?,co by bol uz menej "user friendly"
Reply on: Viko #207396:
Nie je nutne nevyhnutné, aby boli všetky zariadenia od jedného výrobcu, ale aby vedeli spolupracovať. Napríklad ani nové autobusy Slovak Lines nemajú rovnakého výrobcu PC a displejov. V DPB koniec koncov, ani dnes ich nevyrába PC a označovače jedna firma.
Reply on: 810zssk #207400:
Asi tak, staci ti, aby si vedel 2 odchody (napriklad 12 a 42) a pri najhorsom pockas o 3 minuty dlhsie obcas, co nie je tak hrozne 🙂
Reply on: Petto #207397:
Je to kazdopadne ovela ovela lepsie ako to co robievali doteraz (diery) 🙂
Reply on: Viko #207396:
BUSE v tom case oznacovace nevyrabalo.
Inak ako je to s novým tarifným systémom pre staré vozidlá? Teda palubáky + označovače? Niekde som zachytil správu (už ani neviem kde to bolo), že sa ten už milión krát opakovaný tender ruší a nebude sa nakupovať nič a peniaze sa presúvajú inam (tuším ako časť peňazí na nákup opčných busov?). Čo je na tom pravdy?
Paradny CP L69 . Je mi jasne, ze je to kvoli prestavkam ? .
Vedel by mi niekto prosim priblizit, ako sa vyberal dodavatel tarifneho a informacneho systemu koncom 90. rokov? Nejde mi velmi do hlavy, preco DPB zakupil stikace R&G a zaroven palubne PC BUSE. Co bolo dovodom nejednotnosti vyrobcu? Vopred dakujem ?
Reply on: mrkvakj #207390:
http://imhd.sk/ba/galeria/556/sluzobne-cestovne-poriadky.html?

Je to technicke - aby si videli do späťáku ?
Reply on: Ike #207392:
Maturity? Toto je tak na referát žiaka 4. ročníka ZŠ. I keď... možno aj diplomovka na niektorej vychytenej vysokej škole. ?
Reply on: Ike #207392:
Na budúcoročné v riadnom termíne, alebo na opravné teraz v septembri? ?
Reply on: Kimi #207391:
Príprava na písomné maturity zo SJ?
Mhd v Bratislave mi skoro každý deň spôsobí nejakú nepríjemnosť. Keď zas vynechá alebo mešká, prípadne sa neustále tolerujú a znášajú v doprave zapáchajúci a neslušní cestujúci, na úkor tých, čo si lístok kupia.Stále viac ľudí sa cestovaniu Mhd v Bratislave vyhýba, najviac cestujú dôchodcovia, spomínaní asociáli, študenti a pár slušných ľudí, na ktorých poľujú revízori, či si náhodou pri prestupe či v strese nestihli kúpiť lístok. Nečudujem sa cestám plných áut a zápcham, nikto nechce cestovať za takýchto podmienok.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.