Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Quakeman #207184:
Presne. Predpokladam ze rano ked bolo celkom chladno prepol na kurenie a potom sa oprelo slnko a ostalo vo vozoch teplo.
Mozno na to vodic aj zabudol, ze to ma ist prehodit. Ale urcite je ucinejsie sa rozculovat na webe ako ist za vodicom a slusne sa ho spytat, ci s tym nevie nieco urobit.
Reply on: S499.1023 #207174:
? ved to uz som ti vravel. Doplnit mnohoclenne riadenie a spojit 2xK2S, ale si ma vysmial ?

dalsie riesenia su

K2S by dalej mohli vyuzit na posilovu L6, len spickove poradia, vtedy by total VP nevadilo, kedze len doplnaju kapacitu a dana relacia ma NP spoj.

K2S doplnit strednym NP clankom. Z tychto sa mi tato najmenej paci.

Odpredat a zakupit nove NP vozy.

Kupovat NP vozy v kapacite K2S sa mi tiez moc nepaci. To radsej vymysliet ako kapacitnejsie vozy naplnit. Umiestnenim P+R parkovisk, predlzenim trate (L2 po Tomasikovej k Rožňavskej - obytne a administrativne subory), prehodenim konecnych.
Reply on: Ámos #207189:
*urodnu ? a mozno aj uradnu
Reply on: Ike #207165:
este urob kampan pre vodicov MHD.
Nieco ako - nebyt cestujucich som nezamestnany a podobne.
Tiez by padlo na uradnu podu.
Reply on: Sommelier #207166:
ja jazdim do prace MHD a v praci som nieco ako zjavenie ?
Slečna Ovekyska sa sem len príde vynervačiť, ale reakcie si už neprečíta, podobne ako všetci jednorazoví sťažovatelia na tejto stránke.
Reply on: Pe67 #207185:
Správne je že prepínač kúrenia ide zapnúť a dokonca sa aj zapne kúrenia a to iba vtedy ak nieje blokované na diaľku dispečingom
Reply on: ovekyska #207177:
To je odpadové teplo zo zrýchľovača!! Zaujmalo by ma v akej polohe bola páka ktorou sa to reguluje. Je pri druhých dverách. Pokiaľ ju nejaký fiškál dal hore tak tam mohlo byť teplo až až. Pokiaľ bola dole tak s tým už nejde moc spraviť.

A čo sa týka elektrického kúrenia - to predsa nejde zapnúť, to je na dialku ovládané dispečingom!! Teda samotný prepínač v kabíne ide zapnúť, ale nič to nebude robiť. Preto je v tých vozoch zrána docela zima...
To teplo nejde od vykurovacích telies ale pochádza z odporovej výzbroje vozidla a dá sa použiť na vykurovanie salónu cestujúcich.Pri stredných dverách je umiestnená páka klapky ktorou sa prepína či má ísť odpadové teplo do priestoru salóna cestujúcich alebo von pod vozidlo. Zjavne je buď páka zle prestavená alebo je závada na klapke pod vozidlom.Teda vodič nezapol kúrenie ako si mnohý myslia.Treba sa sťažovať na DPB a nezabudnúť v sťažnosti uviesť číslo vozidla nie linky!
Reply on: badrider #207180:
teplo z podvozku?... a v T3 id eodkiaľ kúrenie?.. spod sedadla ak sa nemýlim... neviem presne ktoré a fúka ten vzduch riadne... takže niektorí aj kúrenie majú zapnuté... počas horúčav
1827 a 4222 už asi neuvidíme v premávke či sa mýlim?
Reply on: S499.1023 #207175:
Ďakujem za vysvetlenie 🙂 myslel som, že autoblok je výhodnejší ako hradlá. Najmä ak sa robila modernizácia.
Reply on: ovekyska #207177:
Zeby to bolo sposobene tym, ze to teplo ide s podvozku ? Teda od rozhorucenych brzd ? A nie ze sa kuri. Fakt si myslite ze vsetci vodici su debili a budu kurit ked je vonku 30 stupnov ? 😃
Reply on: 810zssk #207178:
Žeby zasa nový nick? ?
Reply on: ovekyska #207177:
Ak chcete aby sa vasim podanim niekto zaoberal, je nutne pouzit viac otaznikov a vykricnikov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dnes som cez obed cestovala v elektricke c. 4 do Dubravky, vonku bolo asi 26 stupnov, v elektricke snad 30, kurenie zapnute, toto iste sa mi stalo pred par dnami, tiez v 4 alebo 5. Preco sa v elektrickach kuri v tomto obdobi, porucha??? Bolo tam na nevydrzanie!!!
Reply on: t6a5iii #207160:
To, že sú po životnosti neznamená, že sa musia vyradiť.
Reply on: Ike #207159:
1) Podstatou privolávačky je, že sa zásadne nehádže automaticky ale po cleý čas svietenia privolávačky ju musí výpravca obsluhovať. Okrem toho nie každé návestidlo má privolávačku. Stoj má dvojvláknovú žiarovku a inak je to riešené tak, že ak sa prepáli vlákno, svieti najbližšia závažnejšia návesť - pri Voľne Výstaha, pri Výstrahe Stoj (a jazdí sa na Rozkazy).
2) Myslíš ten kúsok z BAHL do Jura? Toť nedávno, pri modernizácii. Inak na 120 bol autoblok potom až niekde od Púchova do Žiliny, zvyšok bola hradlovaná trať.
Reply on: Ámos #207157:
Bolo by dosť absurdné nechávať v prevádzke K2S, to už buď radšej skapacitniť prílušné linky alebo objednať kratšie nízkopodlažky. Lebo by bolo dosť podivné, keby boli niektoré linky komplet NP a niektoré totál VP, lebo tam jazdia K2S.
Reply on: Ike #207165:
Keď vidíš nejaký pútač s takýmto množstvom textu, aj ho dočítaš?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.