Áno, ale koľko cestujúcich vygeneruje "panelakova DNV" - tie 3 zastávky, resp. stačí iba dve: Králika a Marečka a prípadne aj Hradištná v porovnaní so starou DNV, Zamajerským a VW (s výnimkou striedania smien).
Uspora tam zrejme bude, kedze si dovolili posilinit v sedle na 10 minut namiesto 15 a spicka poobedna sla z 7,5 na 6. Samozrejme len pre "panelakovu DNV"
Je ale pravda, že môžete na bus dobiehať a vtedy nevidíte cieľovú stanicu, či ide na hradky alebo k VW spoj. Aká je vlastne plánovaná úspora na skrátení 21 k zástavke Na hriadkach? Podľa mňa by bolo logickejšie 21-tku nechať smerom k VW, aby zachádzala do starej Devínskej a bus 28 dať cez sídlisko. Tým by bolo dostatočne husto zabezpečené spoje v starej DNV a 28-čka by zvýšila potenciál cestujúcich aj zo sídliska v DNV (musel by sa ale dohustiť interval na 15 minút špička, 20 min. mimo špičky). 28-čka cez Nábrežie k malej scéne je dosť vyťažená a dopyt je veľký.
Toto je ešte dobré.Mne sa stalo to,čo sa stáva tak asi aj v tomto prípade.Pred asi 30-timi rokmi som išiel na vlak do Bratislavy.V staničnej reštaurácii,som prepočul hlásenie meškaní môjho vlaku a tak sa stalo,že v tej vrave som počul len to ...vchádza na koľaj č.5.Tak som vyletel z reštaurácie a nasadol .Na moje zdesenie som asi po minúte zistil,že to je rýchlik do Prahy.No a tak sa stalo,že miesto 2 hodín som cestoval 7 hodín,vďaka mojej roztržitosti.
Mohlo ist o zmeskany spoj s odchodom o 8:31, ktory ide Na Hriadky. Na display bola uvedena aka konecna? Predpokladam, ze Na Hriadkach a vy ste aj tak don nastupila.
V piatok som cestovala autobusom cislo 21 zo zastavky Bory Mall do Volkswagenu o 8:41. Podla cestovneho poriadku ako aj planovaca cesty mal ist tento spoj do VW, ale vyhodil nas Na Hriadkach.
V zdravotnom stredisku VW som mala byt pred 9:00 a prisla som tam o 9:20. Ked si uz mhd vymyslelo taku blbost s konecnou zastavkou Na hriadkach, mohli by aspon dodrziavat cestovny poriadok? Ako ma cestujuci vediet, ktorym spojom 21 sa naozaj dostane az do Volkswagenu?
Pravdepodobne sa to menilo, dnes tiež neskutočné kolóny, Tam to je celé riešené dosť zle. A premostenie železnice aj s električkou ešte teda potrvá.
Inak pred týždňom bola v spomínanom mieste v zákrute pred tunelom v smere z Dúbravky vykapatá nejaká 20-tka, ktorú prišiel odtiahnuť traker, stála v tak nešťastnom mieste, že pri obiehaní vozidla sa tam stihli medzičasom vysypať do priekopy, ďalšie dve auta.
Horšia je situácia v niektorých hlavách. Stačí tam poslať hliadku PZ a podľa Vestníku MV SR 9/2009 § 20 ods. 3 rozdávať 50 € darčekové poukážky. Hneď by sme videli akí sú vodiči učenliví a tolerantní ?.
Ale samozrejme, to vyžaduje väčšie úsilie ako merať dodržiavanie 70ky v strede pola.
Zdá sa mi to alebo bol pred dva-troma týždňami zmenený signálny plán na križovatke pri Hornbachu v DNV? Možno, že sa zmenšili kolóny na hlavnej ceste do/z DNV avšak teraz sú zase na ceste od Technického skla a ak sa nájdu polovodiči, ktorí vojdu aj do podjazdu (takmer vždy) tak je upchatý aj smer z DNV a tak či tak vznikajú kolóny. ? Skôr by som povedal, že teraz je tam horšia situácia než predtým. ?
Najlepšie je, keď na tie vysoké električkové označníky nalepia cestovné poriadky úplne najvyššie a cestujúci, kt. majú pod 185 cm, nemajú šancu... napr. Riazanská, Park kultúry. ?
magdika
V zdravotnom stredisku VW som mala byt pred 9:00 a prisla som tam o 9:20. Ked si uz mhd vymyslelo taku blbost s konecnou zastavkou Na hriadkach, mohli by aspon dodrziavat cestovny poriadok? Ako ma cestujuci vediet, ktorym spojom 21 sa naozaj dostane az do Volkswagenu?