Reply on: 810zssk #206734:
Platí to vždy. Os koľaje by bola posunutá o polovicu rozdielu rozchodov, t.j. o 21,75 cm, takže by tramtrainy museli byť o 43,5 cm širšie, než električky a tak široké by asi neboli. Vo svete je obvyklá šírka tramtrainov 2,65 m.Ono by to bolo zaujímavé aj keby mali jazdiť električky oboch rozchodov napr. po tých trojžliabkových BKV paneloch do Ružinova - asi by sa muselo odbúravať z nástupných ostrovčekov a vozidlá na metrovom rozchode by boli pekne ďaleko od nich.
Zaujímavé je, že to vedenie DP veľmi trápilo pri potenciálnom nákupe KT4 z ex-DDR (vozidlá sú široké 2,2 m, takže by boli o 15 cm ďalej od hrany nástupišťa) ale keď išlo o poltretinizáciu Bratislavy, tak to asi bolo tolerovateľné.
S499.1023
1) T3M, nie len T3 s odporovou výzbrojou.
2) T3M nie, len T3 s odporovou výzbrojou.