Žeby to bol ten dôvod? Že tie doprovodné vozidlá idú pomalšie ako ostatné vozidlá, ale vľavom pruhu a tým ich obmedzujú. Lebo v decembri sprevádzali takýto náklad (kamióny s 31Tr) iba vozidlá s oranžovými majákmi a známy sa mi sťažoval, že ho takéto vozidlo obmedzilo pri jazde. A nie som si istý, či Ťa vozidlo s oranžovým majákom môže obmedziť. Vozidlo s modrým áno.
Ale na to nie sú určené vozidlá s právom prednostnej jazdy, keď tak by ho sprevádzali autá s oranžovými majákmi, táto mini kolóna si to valila po obchvate 90 v ľavom pruhu a autá sa im uhýbali.
Nesprevádzali ho náhodou preto, že kamión s týmto typom nákladu (trolejbus) nemohol ísť minimálnou rýchlosťou 80 km/hod, ktorá je nutná na diaľnici? V tom prípade by museli ísť vedľajšími cestami kde by mohol mať problém sa vytočiť tak radšej zabezpečili sprievod kamióna.
Dopravný podnik má povolenie ale je to na niečo iné, ja nechápem tomu prečo sprevádzajú kamión po diaľnici s pustenými majákmi. Čo sa báli že im ten trolejbus niekto ukradne?
Tak isto, ako dopravny dispečing ma modre majaky, pritom sa nejedna o zlozku zachranneho systemu, a nepatria pod vynimku v podobe vozidiel s pravom prednostnej jazdy Bohvie, co to za stvorenia bolo, ci sa jednalo o taketo vozidla.
No neda sa vsetkym vyhoviet a radsej zastavime dalej od snehu než by sme rozbili trolejbus..plast praskne velmi rychlo.. a Po dnesšku som uz stratil vsektore iluzie o normalnosti ludí../ vidiet 70-80r dedka čo kope do dverí SOR-ky... ..no koment..
Dnes som 6:45 videl na návese ďalšiu Škodu 31Tr. Čo ma ale prekvapilo bolo to že ten kamión sprevádzal Mercedes triedy E s modrými majákmi v mriežke a za čelným sklom a zo zadu nejaký Roomster tak isto s modrými majákmi. Ako je možné že takýto kamión sprevádzajú vozidlá s právom prednostnej jazdy???
Problém je skôr v tom, že časť zastávok spravuje v zimnej údržbe DPB a časť A.R.K. Nedivil by som sa keby tie zastávky, ktoré majú odhrnutý len priestor na dvere spravoval práve A.R.K. Napr. na Dlhých dieloch zimná údržba v podaní DPB frézovala zastávky aj keď sneh dávali na cestu takže trolejbus nedokázal prísť k zastávke no aspoň neboli vytvorené len koridory na nástup. Problémom zimnej údržby zastávok je aj to, že nie je zväčša priestor kam ten sneh odhrnúť tak ho nahrnú na jednú miesto čo je chyba. V tomto prípade by ho mali odvážať preč tak ako sa to robilo veeeľmi dávno... Lebo potom vzniká presne to čo teraz príde pluh sneh nahrnie k zastávke, príde zimná údržba sneh nahrnie na cestu, príde znova pluh... ?
Možno trocha provokatívna otázka, ale mesto je v pohode s tými mantinelmi na zastávkach? Napr. zastávka Červený kríž, asi 0,5 m mantinel zmrznutého snehu a v ňom vydlabané tri otvory pasujúce na dvere 14Trky. Škoda, že tam teraz dosť jazdí štvordverová 30Tr a ani tá 14Tr nezastaví vždy presne dverami lícujúcimi s otvormi. Navyše tieto vozy stoja dosť ďaleko od nástupnej hrany, čím sa úplne neguje podstata NP vozidiel. Dnes som videl jednu starenku ako vďaka tomu spadla pod trolejbus (stojaci).
Tak, ako napísal frenky.
Avšak otázka je, načo sú takéto "inovácie" dobré, keď len komplikujú život cestujúcim a vodičom.
V súčasnosti sa preveruje, či je možné zmeniť citlivosť tlačidiel.
luky133