Pokiaľ sa preferovala nízko podlažnosť na Kramáre, kde chodí viac ľudí či o barlí palíc alebo s teplotami z plnších vozov, tento ich sajrajt ktorý bol i dnes vypustený zbytočne bla bla do ovzdušia nemuseli ani vypúšťať. Realita je, že preferované np vozy obsluhujú južne údolie pošahané sem tam vandalizmom a akokoľvek, To čo sa deje na linke 203 a 204 je viac menej nesystémové a od veci. Nemali tam byť na 204 už náhodou len dve NP Tr 30, Tr 31 z hrobonky a ostatné 15 Tr z Trnávky ? a 203 naozaj potrebuje NP ?
V kazdom pripade:
1) kde ostali sluby o vyberovych konaniach na dolezite posty
2) dostat post za odstupenie a podporu protikandidata nezavana novym cerstvym vzduchom ako sme dufali. zda sa, ze stojate vody na magistrate ostanu stojate a dalej zapachajuce.
Prave naopak, ja celkom verim ze sa v doprave vyzna, napokon v tej oblasti robi dlhe roky. Otazne ovsem je ake zaujmy bude presadzovat a aky je jej "filozoficky pohlad na dopravu". Ale ak by to bolo take ako prejavila v kampani tak super.
Ano, Ujo Zamocnik odchadza a strieda ho (neviem ci vhodna ) neuspesna kandidatka na primatora p. Kratochvilova. Hoc mi pani bola sympaticka, ci sa vyzna v doprave pochybujem. No myslim si, ze stale je lepsie je cusat ako cim dalej tym viac sa splachovat do vieme coho - co bolo v pripade Uja.
Dávnejšie som započul, že tak či onak tie pneu sú na štýlom brzda plyn jazdiacich vozoch tak pár mesiacov (určite tu znalejší potvrdia či 2 a pol, 3 či 4) pred ich výmenou za nové. A tak som si pár krát hovoril, že čo stojí v ceste dajme tomu od nejakého októbra do januára obúvať zimné pneu a mať aspoň časť parku pripravenú na každoročne opakujúce sa situácie.(ale asi spotreba, a bla bla).
Veď tomu rozumiem ? Ale celý čas sa bavíme o zimných pneumatikách a nie o solení, či hej? Bez ohľadu na konkrétny stav vozovky si dovolím tvrdiť, že výmena pneumatík redukuje relatívny výskyt mimoriadnych situácii v MHD v súvislosti s poveternostnými podmienkami (hoci jedným dychom dodávam, že to nie je všeliek). Do akej miery a či sa to oplatí, to Ti povedať neviem. Očakával by som, že DPB zavedie systémovú pokusnú pilotnú premávku na vybraných linkách a zhodnotí či je zvýšenie nákladov hodné zvýšenia spoľahlivosti.
Zhodneme sa, že v súčasnej sieti existujú linky, kde by zimné pneumatiky boli zbytočný luxus.
No však univerzálne = celoročné = M+S - nepotrebujú ani tú výnimku/nevýnimku zakotvenú v zákone, čo si citoval. Na tú by mohli pokojne jazdiť na letné.
Ako naznačil S499.1023, pravdepodobnosť uviaznutia v rôznych kritických úsekoch bude rôzna. Aj keby však bola rovnaká, ten vzorec by bol asi trochu zložitejší:
pravdepodobnosť uviaznutia vozidla na trase = 1 - (1 - pravdepodobnosť uviaznutia v kritickom úseku)^(počet prechádzaných kritických úsekov).
Tento vzorec berie do úvahy, že ak raz vozidlo uviazne, tak už je uviaznuté a neuviazne znova. Tvoj vzorec dáva očakávaný počet uviaznutí vozidla, ak by z každého uviaznutia bolo nejako vyslobodené. To je aj dôvod, prečo tvoj vzorec môže dať výsledok väčší ako 1 (resp. "100%").
To je prvá časť môjho nepochopenia. Druhá je, že sa tu celý čas bavíme nie o letných ale o celoročných pneumatikách. A tie majú značenie M+S, takže sa môžu v zime používať bez výnimiek.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Matej Balog
pravdepodobnosť uviaznutia vozidla na trase = 1 - (1 - pravdepodobnosť uviaznutia v kritickom úseku)^(počet prechádzaných kritických úsekov).
Tento vzorec berie do úvahy, že ak raz vozidlo uviazne, tak už je uviaznuté a neuviazne znova. Tvoj vzorec dáva očakávaný počet uviaznutí vozidla, ak by z každého uviaznutia bolo nejako vyslobodené. To je aj dôvod, prečo tvoj vzorec môže dať výsledok väčší ako 1 (resp. "100%").