Reply on: Vladimír #204932:
Neviem, ale pri hľadaní aplikácií do mobilu som narazil na asi desiatku rôznych poskytujúcich nejaké info o linkách Wiener Linien. Len škoda, že sa mi nepodarilo nájsť nejakú oficiálnu (i keď ani neviem či taká vôbec existuje, ale nepátral som veľmi, nakoľko som hľadal niečo úplne iné).
Dopravca kazdopadne, v pripadoch o ktorych diskutujeme, prevadzkuje linky na zaklade zmluvy o vykone vo verejnom zaujme, teda nejde o sluzbu ktoru poskytuje len tak, ale za uhradu z verejnych prostriedkov. Toho sucastou by malo byt dodrziavanie istych standardov a existencia otvorenych dat by medzi ne podla mna mala patrit (a o niekolko rokov skratka bude).
To riziko co si popisal existuje vsade na svete, len inde nie je vnimane ako prekazka ktor
Vladimír
Nie, priemerný slovenský jedinec, keď narazí na webe na zlú informáciu, tak nebude nadávať na ten web, ale na dopravcu. Ostatne, pre príklady netreba chodiť ďaleko. Priamo na tejto diskusii bolo x-krát dokázané, že väčšinový substrát nie je schopný rozlíšiť DPB a iMHD.
Čo s tým má RegioJet už vôbec nechápem. Riešim tu len a len to, aby používateľ verejnej dopravy mal k dispozícii údaje, ktorým môže veriť.
Nechcem sa nikoho dotknúť, ale začínam mať taký dojem, že sa to zvrháva na klasický slovenský scenár. Strojovo spracovateľné dáta CP nie sú automaticky zverejňované, tak to kritizujeme. Keď zverejnené budú, budeme kritizovať zase to, že sú zverejnené