Pisal som sudruhovi Dvoncovi, ohladom neudelenia licencie pre bus linky BA-NR-(BB), uvediem len jeden z argumentov, a nech si kazdy spravi nazor sam:
"...Mesto Nitra svoje neodporúčacie stanovisko k udeleniu predmetnej licencie opiera s odkazom na § 10 ods. 3 písm. c) zákona č. 56/2012 Z.z. o cestnej doprave o nasledovné:
- z pohľadu dopravnej zaťaženosti Mesto Nitra nemá žiaden záujem na zvýšení zaťaženosti hlavných dopravných trás a uzlov mesta (hlavne ale nie výhradne na komunikáciách Štúrova ul., Cintorínska ul., Staničná ul., Novozámocká ul., Trieda A.Hlinku a pod.), ktorých súvislosť s napojením na hlavnú autobusovú stanicu je daná, čím uvedené prispeje k podstatnej zaťaženosti a nepriepustnosti hlavných dopravných komunikačných trás v meste Nitra, a to najmä v čase dopravnej špičky..."
Ak ma niekto zaujem, tak mu cele stanovisko forwardnem mailom
"...Mesto Nitra svoje neodporúčacie stanovisko k udeleniu predmetnej licencie opiera s odkazom na § 10 ods. 3 písm. c) zákona č. 56/2012 Z.z. o cestnej doprave o nasledovné:
- z pohľadu dopravnej zaťaženosti Mesto Nitra nemá žiaden záujem na zvýšení zaťaženosti hlavných dopravných trás a uzlov mesta (hlavne ale nie výhradne na komunikáciách Štúrova ul., Cintorínska ul., Staničná ul., Novozámocká ul., Trieda A.Hlinku a pod.), ktorých súvislosť s napojením na hlavnú autobusovú stanicu je daná, čím uvedené prispeje k podstatnej zaťaženosti a nepriepustnosti hlavných dopravných komunikačných trás v meste Nitra, a to najmä v čase dopravnej špičky..."
Ak ma niekto zaujem, tak mu cele stanovisko forwardnem mailom
Valec
Inak, by ma zaujímalo, koľko vozdiel po tej ceste za deň prejde, ak dva autobusy za hodinu prispejú k podstatnej zaťaženosti a nepriepustnosti. Naviac, mohli mu určiť trasu cez R1 a Cabajskú, ten kúsok Novozámockej by to zniesol.