Ako laik by si mohol vedieť, že pevné podvozky sú práve vhodné pre rovné trate a mňa ako laika len potešilo, že dodávateľ prišiel s novým riešením, ktoré by malo byť do tohto mesta najvhodnejšie. Keďže sa jedná o električky vyvinuté pre Bratislavu, tak určite pri ich vývoji skúmali trate a na základe existujúcich poznatkov prišli s riešením dvoch otočných a dvoch pevných podvozkov. Možno tam hrajú úlohu aj iné, najmä finančné faktory, ale drahšie a (pravdepodobne) viac trate ničiace Alfy alebo iné porovnateľné električky imo nemajú veľmi byť ako lepším riešením pre BA, skôr naopak.
a toho 10.11. dotiahne na trat do dubrafky aj novu 30 T, mohol by ju odtiahnut rucne z Juraku az tam, by konecne bol chvilu produktivny a robil nieco zmysluplne ?
?
takže Ftáčnik 10.11. slávnostne otvorí trať Dúbravka a 11.11. slávnostne prejde na drezine od MFSSR po HlŠť s ďalším úsmevom hodným reklamy na zubnú pastu
ozaj, teraz bude mať MFSR pár desiatok mesiacov (kým sa neopraví druhá časť trate) luxusné parkovisko s novým povrchom na "dočasne" vybudovanej tram trati MFSR-HlSt? zase ako nejakú náhradu za obmedzenie a podobné zdôvodňovacie voloviny...
A je to naozaj tak potrebné? Čo také je v Rači, že potrebujú mať tri linky, zatiaľ čo Ružinov, Dúbravka a Vajnorská si musia vystačiť s dvoma? Ak je to prestup so SL, ten sa dá vykonať aj na Vinohradoch, hlavne keď je to cenovo rovnaké (pre držiteľov PCL).
Ďalšia vec, sú na to vozy? Nie že 1.11. zavedú 6 do Rače a o dva týždne pri otvrení Dúbravky zistia, že im akosi nevychádzajú vozy a opäť ju skrátia na Vinohrady? Alebo je to zasa len politický ťah a po voľbách sa rýchlo opäť skráti po Vinohrady?
Prečo zmizol semafor z križovatky "Saratovská / Drobného / Repašského"? Potešil som sa keď bol vypnutý, ale predpokladal som, že po oprave priecestia sa tam vráti.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TeBeCe