Reply on: jandro #203109:
A je to naozaj tak potrebné? Čo také je v Rači, že potrebujú mať tri linky, zatiaľ čo Ružinov, Dúbravka a Vajnorská si musia vystačiť s dvoma? Ak je to prestup so SL, ten sa dá vykonať aj na Vinohradoch, hlavne keď je to cenovo rovnaké (pre držiteľov PCL). Ďalšia vec, sú na to vozy? Nie že 1.11. zavedú 6 do Rače a o dva týždne pri otvrení Dúbravky zistia, že im akosi nevychádzajú vozy a opäť ju skrátia na Vinohrady? Alebo je to zasa len politický ťah a po voľbách sa rýchlo opäť skráti po Vinohrady?
MatejBA
Ale teraz vazne, podla mna, ak prezili naozaj obaja policajti, tak mali velke stastie. Kebyze ich naberie 2xT3 ci ina, tazsia, elektricka, mohlo to skoncit horsie.
Inak chvilu mi vrta v hlave jedna vec - celkom som prekvapeny, ze s 15T nesla ku nam Skoda. Podla wikipedie by nebol problem prerobit ju na 1000mm (uni-directional, bi-directional, Gauge 950 mm (3 ft 1 3⁄8 in) - 1,524 mm (5 ft)) - Skoda by usetrila peniaze na "vyvoj" novej elektricky a nahradne diely by mozno boli lacnejsie pre vacsie rozsirenie 1 typu vozu. (ak niekto vie, preco isla s 29T/30T, mohol by mi kludne objasnit dovod - ak to tu uz bolo povedane, asi som si to nevsimol)