Reply on: J #20247:
Aké komplikované...
Nebolo by jednoduchšie: Dispečing zachytí hlásenie o mimoriadnej udalosti. Z dispečingu odíde jeden dispečer pre vodiča, ktorý vykonáva zálohu. Spolu odídu na miesto nehody, kde vodič nahradí indisponovaného vodiča a dispečer odíde bez toho, že by sa musel po svoje auto vracať.
Ja netvrdím, že dispečeri neriadia A, E či T, ale že musia mať prax (s dobou prerušenia max. 2 mesiace). Ak ju nemá, prázdne vozidlo odviesť môže, s cestujúcimi nie.
Sarko
Pripúšťam, že KT8RN je vďaka Brnu, kde sa rozbiehajú sériové reko KT8 s dosadením NP dielu. Ak by aj nie, DP by tieto investície musel vraziť inde. Pravdepodobne by sa pokračovalo v reko T3SUCS na T3MOD.
Ohľadne infarktu. Tak ako sa k tomu vozu dovezie dispečer, tak z vozovne/garáže vezme vodiča, vyhodí ho pri tom voze a dokoordinuje dopravnú situáciu alebo sa vráti naspäť. Alebo ako si to myslel?
Na vodičáku samozrejme nie je nič napísané, lenže ak pravidelne nejazdíš, bez dodatočného zácviku žiadneho vodiča voziť cestujúcich nepustia.