Problem pri Zahorskej je ze podla mna to je typicky DPB pristup ktory v poslednej dobe zacali uplatnovat, teda spravit obsluhu zamerne mizerne, aby to nikto nepouzival a mohli to zas za chvilu zrusit.
Osobne si praveze myslim ze pre Strme vrsky by bol naozaj lepsi minibus v nejakom normalnom intervale s prestupom na Krcoch, nez toto.
Ad 630: Nevidim dovod aby ktorykolvek usek tej linky platilo mesto. Rovnako mesto neplati mestske useky Lajnsov do inych obci. Radsej za tych 5100 moze zabezpecit podstatne lepsiu obsluhu Vajnor.
Lenze my sa pri Strmych vrskoch bavime o obsluhe aspon v intervale 1 hodina (co uz je aj tak nedostatocne), nie o tom ci tam pojde bus raz za dve minuty, alebo raz za pat minut.
Po pravnej stranke samozrejme nie, ale je uplne normalne ak obcana stve ze stat investuje peniaze do niecoho, co mozu vyuzivat iba ludia byvajuci v urcitych oblastiach. Samozrejme, zacina to systemovou chybou kedy zeleznicnu a autobusovu dopravu objednavaju rozne subjekty.
moja teta tam ucila kedysi a pamata si len, ze tam linka zachadzala a ze zastavku to inu nemalo. ak si ja dobre pamatam, nebol tam aj pristresok slovsport na konecnej? (bol som tam len raz tusim na plavarni)
V rokoch 1997 a 1998 (a asi aj 1999) keď to bola ešte 102ka tam zachádzali už iba (cca 3-4-5) spoje v nedeľu večer pri jazde spod mostu SNP do Záhorskej (ako návoz žiakov na intrák, ktorý bol pri tom (alebo priamo v tom) učilišti...
A nebolo by pre cestujucich lepsie docasne tam prerusit zabradlie a spravit docasny prechod, ked je zjavne, ze len minimum cestujucich je ochotnych chodit velkymi zachadzkami cez prechod, alebo podchod? a hlavne ked vyluka trva tak dlho...
Keď nie sú argumenty, na rad ide hádzanie stoličiek. Ideš do extrémov.
Strmé Vŕšky sú komplex, nová časť ZB, kde sú/budú ľudia s trvalým pobytom, platiaci dane. Trvalý pobyt budú mať na území mesta Bratislava. Majú plný nárok na obsluhu MHD. Tu sa nikto nebaví o rozsahu, ale o tom, že nárok na obsluhu majú. Žiadať presunúť kompetenciu obsluhy tejto lokality pod m.č. znamená dať jej komerčný, nadštandardný štatút. To ale nie je pravda.
"Spodok" Karlovky nemá žiadne privilégia. Ťaží len z polohy pri električkovej trati. Svet nekončí v Karlovej Vsi ale tá trať pokračuje ďalej. Obyvatelia Karlovej Vsi majú síce spojenie s centrom každé dve minúty, ale treba si uvedomiť, že tie spoje nie sú len pre nich. Sú aj pre Dúbravčanov, obyvateľov DNV, obyvateľov Dlhých Dielov, teda v konečnom dôsledku aj pre Teba.
Ak by som to premietol do tvojej logiky, tak by som povedal, že mesto by malo menej prispievať na električkovú dopravu do Dúbravky a chýbajúcu časť nech preplatí m.č. Karlova Ves.
Takýto "separatizmus" m.č. by ale v konečnom dôsledku viedol len k väčšiemu chaosu.
A tú poslednú vetu, čo si napísal, si dobre prečítaj a zapíš za uši ? . Pretože nad rámec je napríklad linka 133. Teda absolútne nesystémový prvok.
(miesto nákladov na prevádzku tejto linky by možno mesto mohlo zabezpečiť lepšiu preferenciu električky, vybudovať priadny prestupný terminál Molecova a možno aj nejaké to obratisko pre dvojsmerné električky na Molecovej).
Ešte doplním, že akustické hlásenie zastávok hlásilo "Odborné učilište energetické". Inak tá budova nevyzerá byť opustená, čo je tam teraz? Videl som tam len nápis "Stredné odborné učilište energetické" a to nie je pravda...
Zvyšné dve nové zastávky hlásenie nemajú. Pamätníci, viem, že kedysi tam MHD premávala. Bolo to ešte v časoch, keď budova SOU energetického tam bola v okolí jediná? Na imhd nemôžem nájsť v sekcii "História" Trasy liniek. Ako často tam zachádzala 102-ka a zastávka bola len tá na konečnej?
810zssk