Reply on: Sarko #20184:
Nuž ja som si tam s KT8 (oficiálne) zajazdil tuším v 1992 na poslednej federálnej súťaži vodičov električiek, to ešte boli vozidlá v slušnom satave, aj trate použiteľné, celkom sme sa vyblbli, hlavne bol súdruh z DP Košice čo nás sprevádzal, nešťstný, keď sme sa do oblúka pred Perešským mostom sápali asi 40 a on tvrdil, že tá 15 je tak ledva-ledva a že tam stále niečo vykoľajuje. Ale nevypadli sme a naša teória o tom, že tam vykoľajujú, pretože jazdia príliš pomaly, sa potvrdila:-).
.
.
a nebol by mi niekto ochotny vysvetlit, aky je rozdiel medzi kolajovou splietkou a dvojitou spojkou? nie celkom dobre som to z tej diskusie pochopil
Sarko
A kedyže si to išiel košickým KT8? Pred dvoma rokmí? Vedz, že dnes je situácia v KE ohľadne KT-čiek odlišná. Všetky sú obojsmerne prevádzkyschopné a počas posledných výluk sa všetkých 19 každú chvíľu otáčalo. Za normálnych okolností sa KT8D5 otáčajú po každom ubehnutí 10.000 km. Na dvoch KT8 prebieha GO s dosadením NP článku, budúci rok budú nasledovať ďalšie. Budeme mať teda aj v ED vozidlá, ktoré budú vhodné pre prevoz telesne postihnutých ľudí. Bratislava v tomto smere zatiaľ nerobí nič. Alebo je to inak?