Inak čo som pozeral na plzensketrolejbusy.cz tak ďalšie 31Tr (okrem prvej) majú už hlásič pre nevidiacich umiestnený na streche a nie pol metra od kamery. Nevie niekto či sa plánuje jeho premontovanie aj na dodaných trolejbusoch? Predsa len čiastočne zakrýva výhľad pre kameru. ?
Ja sa inak tesim na ten bordel co bude na sotoforach ked dojdu tramvaje, lebo niektori sotousi maju problem naucit sa ze trolejbusy su 30Tr a oznacuju 30T, co je oznacenie bratislavskych obojsmernych elektriciek ?
Skôr by som sa pozrel na to, ako mesto kontroluje množstvo a kvalitu prác pri uvádzaní narušeného do pôvodného stavu, pretože tomu čo popisuješ sa veľmi vyhnúť nedá..
Podľa mojich informácii je to projekt Pani Rosovej a ak bude tak len v septembri. Ale otázka znie, kde v Starom meste našli voľné nástupište keď doteraz voľné nebolo a odkiaľ by Staré mesto vzalo na nákup lode a prevádzku takejto atrakcie. Alebo že by to súviselo s voľbami?
Neviem, či sa oplatí opravovať cesty v Bratislave, keď nový asfaltový povrch na Kukučínovej nevydržal ani mesiac. Už do neho vykopali dieru ako svet. ?
§ 76 zákona o dráhach:
(1) Na uvedenie železničného vozidla do prevádzky v existujúcom železničnom systéme je potrebné povolenie bezpečnostného orgánu.
(2) Povolenie na uvedenie železničného vozidla do prevádzky vydané bezpečnostným orgánom v inom členskom štáte platí aj v Slovenskej republike; to neplatí, ak ide o dodatočné povolenia na uvedenie do prevádzky podľa § 77 ods. 4 a § 78 ods. 3.
Z toho mi vychádza, že niektoré typy ŽKV teoreticky schvaľovať u nás netreba, ale de facto sa vždy nájde dôvod, aby ich bolo potrebné schváliť.
david1