Skôr by som sa pozrel na to, ako mesto kontroluje množstvo a kvalitu prác pri uvádzaní narušeného do pôvodného stavu, pretože tomu čo popisuješ sa veľmi vyhnúť nedá..
Podľa mojich informácii je to projekt Pani Rosovej a ak bude tak len v septembri. Ale otázka znie, kde v Starom meste našli voľné nástupište keď doteraz voľné nebolo a odkiaľ by Staré mesto vzalo na nákup lode a prevádzku takejto atrakcie. Alebo že by to súviselo s voľbami?
Neviem, či sa oplatí opravovať cesty v Bratislave, keď nový asfaltový povrch na Kukučínovej nevydržal ani mesiac. Už do neho vykopali dieru ako svet. ?
§ 76 zákona o dráhach:
(1) Na uvedenie železničného vozidla do prevádzky v existujúcom železničnom systéme je potrebné povolenie bezpečnostného orgánu.
(2) Povolenie na uvedenie železničného vozidla do prevádzky vydané bezpečnostným orgánom v inom členskom štáte platí aj v Slovenskej republike; to neplatí, ak ide o dodatočné povolenia na uvedenie do prevádzky podľa § 77 ods. 4 a § 78 ods. 3.
Z toho mi vychádza, že niektoré typy ŽKV teoreticky schvaľovať u nás netreba, ale de facto sa vždy nájde dôvod, aby ich bolo potrebné schváliť.
Neviem inač či to tu bolo (a či to vôbec bude), ale od piatka by sa mala obnoviť sezónna premávka Propeleru. Jazdiť by mal v piatky, soboty a nedele v hodinových intervaloch, vraj aj k Riverparku
Uvidíme čo z toho bude, lebo je streda a nikde o tom nie je žiadne info
Akosi nedokážem v citovanom texte nájsť tvoje tvrdenie. Keby si to bol schopný dokázať, rád by som ťa za veľmi lukratívnych podmienok zamestnal, keďže stále platíme ťažké peniaze za schvaľovanie dráhových vozidiel, ktoré už v iných štátoch schválené sú.
To je upgrade standartnej odpovede RJ...onehda tvrdili, ze programovanie displejov nezvladla firma, ktorej to zadali a hladaju riesenie...a teraz napisu... lebo to tam neni. Blud a la obcerstvenie. Fail.?
Keďže ohľadom toho informačného systému to zaujíma aj mňa, tak som sa Regiojetu spýtal na facebooku:
-Dobrý deň, rád by som sa opýtal, z akého dôvodu nepoužívate optický inf. systém (displeje - interné aj externé) na trati 131 (BA-KN) vo Vašich vlakoch.
-Dobrý den, tento typ systému nepoužíváme. Děkujeme za pochopení, přejeme pěkný den.
-Pri všetkej úcte, to som si všimol aj sám, ale ja sa pýtam prečo.
-Dobrý den. Systém ve vlaku není, protože se nejedná o standardní vybavení vlaků. Pěkný den
§ 22
Schvaľovanie ostatných typov dráhových vozidiel
(1) Typy električiek, trolejbusov a koľajových vozidiel pre špeciálne dráhy schvaľuje schvaľovací orgán podľa § 102 ods. 1 písm. s) na žiadosť výrobcu alebo splno- mocneného zástupcu so sídlom v Európskom spolo- čenstve a ak ide o vozidlo z tretieho štátu, na žiadosť do- vozcu. Schvaľovací orgán schvaľuje aj podstatné zmeny, ktoré sú odchýlkou od schváleného typu dráho- vého vozidla.
Čiže podľa zákona 513/2009 stačí ze je to schválené v EU, čiže u nás sa to bude schvaľovať zbytočne ešte raz ak to bude schválené v CZ u Škoda Transportation..
S499.1023