Reply on: Sarko #20173:
Odbrzdený brzdový pedál spôsobí nefunkčnosť EDB, nie BS. Ale opakujem, v Prahe upravili zapojenie ovládania zo zadného panelu tak, že odparkovaný brzdový pedál nespôsobuje nefunkčnosť EDB, cúvanie zo zadného panelu B vozidla pri zapnutom riadení A vozidla nespôsobuje nefunkčnosť BS, na dĺžku vozidla sa cúvať s cestujúcimi môže atď.A len tak mimochodom, Tvoj výpočet je nesprávny.
Ak je manipulačná doba 5 minút (čo je teda za podmienky prítomnosti dispečerov silne prehnané), tak nebudem postupovať spôsobom "zmanipulujem jednu súpravu, tá odíde a manipulujem s druhou" ale spôsobom "všetkých 5 súprav vycúva, prvá odchádza naprázdno 4 zastávky, druhá 3, tretia 2 , štvrtá 1 a posledná berie cestujúcich od začiatku. Čas: 10 minút od príchodu dispečerov.
I.
Z
Ponukam male nezawisle zhodnotenie klbovych TAMov:
Z pohladu prevadzky (vodicov):vozidlo skvele "sedi" na ceste, je dobre ovladatelne, ma priestrannu kabinu a celkove podava velmi dobry vykon. Jedina vytka zo strany cestujucich su drevene sedadla - boli vsak do vozidiel objednavane na vyslovnu ziadost DP - a niet sa velmi co cudovat, pretoze po skusenostiach v inych typoch vozidiel, kde su montovane kozene, kozenkove ci tapacirowane sedadla to bolo sice krajne, ale..riesenie...kvoli notorickym nicitelom, ktori dokazu z "drahsieho" sedadla za par minut urobit znehodnotenu kopku smetia