Reply on: Sarko #20173:
Odbrzdený brzdový pedál spôsobí nefunkčnosť EDB, nie BS. Ale opakujem, v Prahe upravili zapojenie ovládania zo zadného panelu tak, že odparkovaný brzdový pedál nespôsobuje nefunkčnosť EDB, cúvanie zo zadného panelu B vozidla pri zapnutom riadení A vozidla nespôsobuje nefunkčnosť BS, na dĺžku vozidla sa cúvať s cestujúcimi môže atď.A len tak mimochodom, Tvoj výpočet je nesprávny.
Ak je manipulačná doba 5 minút (čo je teda za podmienky prítomnosti dispečerov silne prehnané), tak nebudem postupovať spôsobom "zmanipulujem jednu súpravu, tá odíde a manipulujem s druhou" ale spôsobom "všetkých 5 súprav vycúva, prvá odchádza naprázdno 4 zastávky, druhá 3, tretia 2 , štvrtá 1 a posledná berie cestujúcich od začiatku. Čas: 10 minút od príchodu dispečerov.
I.
d3k0
+:
vysoky vykon
idealne do kopcovitych terenov
nehrdzavejuca strecha
vysoka kapacita
dobre viditelne transparenty (TAM 232)
-:
poziare motorov
skaredy interier
drevene sedadla (TAM 272)
hrdzavejuce bocne plechy
zla kabina (TAM 272)