Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #201465:
Keď len tabule + označovače + palubák + hlásič pre kĺbak stoja nejakých 10 000 eur, tak si celkom viem predstaviť, že keď pridali ďalšie tabule, kamery, dotykové displeje, senzory pre počítanie, nový software palubáku pre DPB a ďalšie drobnosti, kľudne to môže spraviť aj 3 násobok. Keď pripočítaš klimatizáciu, tak tých 36000 môže byť v pohode reálna suma bez bočných úmyslov.
Pytal som sa priamo obch.zastupcu SOLARIS SLOVENSKO, okrem ineho som aj zagratuloval aspon k minivyhre - dodaniu URBINO 10. Vyzera ze to,tak novododane Urbinka 10 budu este v starom facelifte, no ak sa vyuzije opcia v r.2015 , tak tie budu s novym facliftom, nakolko od r.2015 prechadza SOLARIS na novy facelift.

ADD2: 308 000/ks za vozidlo - klbak NB18. Solaris chce dodavat do vyspelej Europy, tak si nebude kazit meno vo svete, ze doda nejaku "s*acku" so slabou klimou, slabym ramom atd atd ako sme zvyknuti u SOR, ktory to ma (mal) na haku. 36 000 sa nam zda vela ( 272 vs. 308 tisic) , ale realne nie je, povinna klima a inf.system atd atd zase az tak vela nie je.

Tot jeho mail:
"Dobrý deň,
nehnevajte sa, ale ceny v prípadoch kde nevyhráme, nezverejňujeme.
Môžem Vám len zodpovedne povedať, že cenu vozidla nenavyšuje iba klimatizácia, ale vo vozidlách je na základe požiadavky DP Bratislava nový informačný a odbavovací systém pre cestujúcich za relativne veľké peniaze.
Mrzí ma, že to nevyšlo, ale v každom prípade ďakujem za Vašu gratuláciu.

Pokiaľ máte na mysli, či Solaris Urbino 10 bude v novom vyhotovení, tak ešte nie – oficiálne sa nový SOLARIS predstaví v Hannoveri 24. septembra 2014 a ku klientom sa dostane začiatkom roka 2015.

Ďakujem za Váš záujem J.

S pozdravom

Ing. Lubomír Melichar
konateľ spoločnosti"
Reply on: 4004 #201456:
S radostou.
Reply on: Marek1978 #201462:
Nečítal som celé súťažné podklady,ale zaručene ti viem povedať,že tých 40 000€ si niekto uleje do vačku pretože sme v Slovakistane ?
Reply on: Valec #201461:
ano to chapem, ale skoro 40tis na kuse sa mi zda vela.
Reply on: Marek1978 #201458:
Však ale:
- menšia objednávka,
- novší infosystém,
- klíma hodná viac ako 1 cent,
- ... (doplňte tí, čo ste čítali súťažné podmienky).
Reply on: Marek1978 #201458:
Tiez sa cudujem ze 308 000 EUR /(bez dph) za SOR ? To nevedel lacnejsie dodat SOLARIS, ked dal sola za 192 000 ? Ale nejako si musela fin.skupina vyfakturovat tu zbabranu 1-2 seriu, ktoru vystuzovali niekolkokrat a usly zisk z napadnuteho 1. tbus tendra.
Reply on: Marek1978 #201458:
idú komunálne voľby ...
http://bratislava.sme.sk/c/7318883/buduci-rok-bude-mat-bratislava-25-novych-klbovych-autobusov.html

tie busy vychadzaju nejak privela oproti prvej dodavke. To je skoro 40tis. na kuse.
Reply on: 810zssk #201446:
Za tie Sv jazdy môžu *****ské dotačné pravidlá - keby Zločinecká odviezla vlakom, neobjednaným "vo verejnom záujme" či ako sa to hovorí, na vlastné obchodné riziko, bola by jej alikvótne krátneá dotácia za použitie súpravy mimo režim záväzku verejnej služby.
Reply on: 810zssk #201436:
Dakujem.
Inak k prímestským linkám: Nepoznáte niekto legislatívu týkajúcu sa krížového financovania? 801 a 901 sú totiž akože komerčné (801 len medzištátny úsek, 901 celá), pričom osobne mám podozrenie že DPB ich môže krížovo financovať z dotácií na MHD. V Česku bolo toto napadnuté Jančurom u Českých dráh, takže by ma zaujímalo či by to bolo možné aj u nás.
Reply on: 810zssk #201453:
Väčšina politikov sa tvári, že verejný rozpočet je ich ?
Reply on: Ike #201450:
Samozrejme, ten niekto nech si to plati zo svojho 🙂
Reply on: MatejBA #201451:
zabudol si dodať, že niekto vplyvný ?
Reply on: Ike #201450:
Tak podme rovno platit MHD Hornej Marikovej, co ak tam byva niekto z BA ...
Reply on: 810zssk #201449:
Pre niekoho to "cudzia obec" nie je ?
Reply on: IGIs #201448:
Tunel. Nic nez obycajny tunel mestskych penazi v prospech cudzej obce.
Tak ohľadne L630 bol podpísaný dodatok /treba prekliknuť na zmluvy, vpravo sa zobrazia podrobnosti a na spodu je PDF-ko/
http://www.digitalnemesto.sk/sk/detail/povinne_zverejnovanie&idCity=507911000
Reply on: Valec #201444:
Poobedňajšia špička je menej intenzívnejšia. Je to dané viacerými faktormi: jednak pracovný čas v zamestnaniach je odlišný, no čas ranného nástupu je často totožný a jednak ak zoberieme študentov, ktorí tiež tvoria významný podiel cestujúcich, tak väčšina začína prvou alebo nultou hodinou (prakticky všetci vo veku od 6 do 19 rokov) a končí odlišne.

Vo vedeckých článkoch týkajúcich sa pohybu za prácou je špička definovaná rôzne, no najčastejšie som sa stretol s intervalom 6:00-8:30. Definovať tú poobedňajšiu je horšie. Môžeme sa baviť o intervale 14:00 - 18:00 no intenzitou nedosahuje ani polovicu rannej.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.