Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #200811:
Tvoj výrok ale platí aj vice-versa ?
Reply on: 810zssk #200808:
Však už len ten titulok je gramaticky nezmyselný. Aká gramatika, taký celý DPB.
inac ak sa obnovi ta 41 resp. 203 na stanicu s duobusmi, to chcem vidiet tu vzburu za obnovu 22 ? este zvlast ked si jeden nemenovany mestsky poslanec, ktory ide za starostu v Dubr. na tom prihrieval polievocku, ze sa 22 obnovi s duobusmi, pricom ani nerozozna, co je to dieselagregat.. ?
Reply on: 810zssk #200807:
To myslíš vážne, že to zrušili? Na koľkých vozoch si to videl bez toho dodatku? Možno to bol iba ručne nahodený cieľ. Na tejto fotke je to ešte normálne a to je fotka zo včera.
http://imhd.sk/ba/galeria-media/S-celovozidlovou-reklamou-aj-SOR-2211-a-Solaris-1209.html#120915
Reply on: Tedomík #200802:
Uz zial nie. Nejaky expert to zrusil.
Reply on: Ike #200794:
Ja som porovnaval s variantom 64 na Budkovu. Cize rovnaky prejazd tou krizovatkou ako dnes 🙂
OT: Solaris okrem minizakazky pre DPB ziskal dalsiu minizakazku, tentokrat pre Zilinu s 5 ks URBINO 12 ?
Reply on: MatejBA #200803:
No dalo by sa aj tak.
Reply on: TomJ #200795:
Presne ako ti odpovedali ostatni - preco nepouzit "Hlavna Stanica - cez Hrad" ked to funguje na L88 🙂
Reply on: kecho #200801:
Trafil si akurát most
88 tam má napísané Most SNP cez Petržalku
Reply on: TomJ #200795:
"Ak by totiž išla 203 z HLST už s cieľom Koliba, mohlo by to cestujúcich pliesť"
hlavne, že ich nepletie s vyhliadkovou jazdou 88čka z ASMN s cieľom Nový most (a opačne) 😉
Reply on: Hug0 #200796:
Ešte linka zo stanice na Devín a turisti majú po probléme
Reply on: Palco #200797:
Pamätáte koľko sťažnosti bolo za vrátenie tej vždy preplnenej L34??
Reply on: Palco #200797:
Však od novembra budú mať cestovanie vo vlakoch zadarmo... takže vyťaženosť určite stúpne.
Ja si tiež myslím,že najlepšie možné riešenie po dodavke sor 30 s APU ,je ich nasadenie na linku 64 v úseku jelačičova-búdková a zrušenie autobus.linky 41 celkovo.To čo sa ide robiť od septembra je nezmysel,cestujúci l.64 sa nepotrebujú trepať na hl.stanicu,ale radšej používajú na prestup Rač.alebo Trn.mýto.Rosovú neustále bombarduje zopár dochodcov,a organizuju tu petície za návrat 41 na stanicu.Ja som len zvedavý koľko z nich ich tam po znovu zavedení bude denno denne cestovať....
Reply on: TomJ #200795:
203 KOLIBA cez HRAD to by sa aj turisti potešili 🙂
Reply on: Mike #200790:
Inak v prípade predĺženia 203 cez Drotársku na HLST by som navrhoval, aby v úseku Búdková - HLST jazdila s číslom 41, pričom v CP by bola poznámka o prejazde. Ak by totiž išla 203 z HLST už s cieľom Koliba, mohlo by to cestujúcich pliesť a zbytočne by si urobili vyhliadkovú jazdu cez mesto. Detto v opačnom smere, keby na Hodžko prišla 203 s cieľom HLST a neznalý cestujúci by namiesto 3-4 minútovej jazdy absolvoval vyše 20-minútovú jazdu okolo hradu a horského parku.
Reply on: 810zssk #200791:
Je tu jeden drobný rozdiel:
Pri jazde na Jelačičovu sa trolejbus drží vo vyhradenom jazdnom pruhu po celej dĺžke Pražskej. Do kolóny vozidiel sa spravidla radí až na konci, no už za zastávkou Sokolská pokračuje voľný jazdný pruh na Štefánikovu, z ktorého sa pred križovatkou so Šancovou odčleňuje vyhradený jazdný pruh. Celý problém je teda v zaradení vozidla na Pražskej po zastávku Štefánikovu, kde stojí trolejbus v kolóne s IGK, čo je 80 m. Ak má priemerné vozidlo aj so zohľadnením bezpečnej vzdialenosti 5 m, tak potom sa bavíme o 16 vozidlách. Bez ohľadu na akúkoľvek dĺžku kolóny to vozidlo prejde bez problémov na prvý/druhý signál. Vodiči sú pri redukcii počtu jazdných pruhov na Pražskej dosť ohľaduplný k vozidlám MHD.

Ak však zohľadníme spoj X, ktorý odbáča na HLST, tak nemôže využiť vyhradený jazdný pruh od Sokolskej, ale musí sa radiť do ľavého jazdného pruhu, ktorý je vždy najviac zaplnený (IAD skúsenosť: radia sa tu vodiči, ktorí odbáčajú na HLST a aj opatrní vodiči, čo odbáčajú na Jeleniu). Navyše, pri trocha väčšom dopyte (piatky) sa krátky odbočovací pruh na HLST na Šancovej zaplní a bráni vozidlám z Pražskej na Šancovú odbočiť. Výsledok je potom taký, že BUS pruh sa hýbe, pravý odbočovací sa hýbe a v ľavom sa stojí a trúbi. Pri linke ako 203, ktorá má na rozdiel od spojov ako 32 či ex-41 kolóny aj v iných častiach svojej trasy, to môže byť problém. Paradoxom je, že v určitom čase dňa bude stáť jeden spoj v tej istej kolóne v oboch smeroch ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.