Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #200778:
Take mensie sci-fi: kruhova krizovatka pri voz.Hrobonova http://tinypic.com/view.php?pic=9a4mkn&s=8
Reply on: Max #200785:
no uz len agregat do kopca je fajnotka pre ten 100 kW agregat ?
Reply on: 810zssk #200780:
Za normálnych okolností s Tebou súhlasím, ale takáto 203 bude grandiózna blbosť. Sám dobre vieš, že na dlhých trasách sa prenáša meškanie.

Druhou blbosťou je, že takto riešený spoj bude stáť v 4 zápach naraz ?. Ako príklad udávam rannú špičku:
Okrem súčasného zdržania na Hodžovom námestí a na Palisádoch pribudne dosť podstatná zápcha na Pražskej smer HLST, kde nie je Buspruh.

Po tretie, lepší interval spôsobí, že ponuka výrazne predbehne dopyt a vozy budú voziť vzduch. Cestujem 64 a všímam si ? Ten spoj je najvyťaženejší na úseku Račianske mýto - Trnavské mýto ?
Reply on: Ike #200784:
Ked uz nevedia co od dobroty, tak by mohli radsej zatrolejovat trasu 41tky a potiahnut trolejbusovu 64 az po Budkovu...idealne az po Cerveny kriz ?
Reply on: TeBeCe #200779:
Co tak 212+43 obsluhovana duobusmi? ?
Reply on: MatejBA #200778:
Ja chápem, ale veď duobus 41 by jazdila v plnej dĺźke po úseku Pražská - Hroboňova ?
"Opravy stoja DPB desiatky tisíce EUR mesačne," http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/policii-sa-podarilo-zadrzat-vandala/ dobre aj ja sa občas pomýlim, ale snáď na stránke DPB, a FB DPB by to mohlo byť s čo najmenším počtom preklepov, lebo keď čítam ich FB tak mám pocit že to pani V. písala z mobilného telefónu, pretože je v každej druhej vete preklep.
tak nech tu 203 spravia aspon poriadne ! ked uz je tak blizko z HS na Kolibu a Vlarska stale neni dokoncena, tak pekne trasa Koliba-Budkova-Drotarska-Hrobonova-Sokolska-HlSt-otocit sa-Prazska-Stromova-Bardosova-Koliba a moze sa tych 15 duobusov tocit stale dokola v oboch smeroch, nech sa vyuziju ?
Reply on: MatejBA #200778:
nie su.
Reply on: MatejBA #200773:
Tak ale sucasne riesenie naozaj bolo fail. Nejde o to aby nieco slo priamp na stanicu, ale do nejakejp prestupndho uzla. Nie do stredu nicoho na Hrobonke.

Riesit to 203kou je dobre riesenie, sam som to navrhoval, riesi aj problematicke obracanie 41 na Budkovej a bude znamenat aj lepsie intervaly.
Reply on: Ike #200777:
Na 41 by si dal nanajvys 3 nezmysly a co s 12 dalsimi? Ked sa uz kupili, treba vymysliet nejaku kravinu, aby sa teraz nejak vyuzili...
Reply on: Ike #200777:
Vsak ale vies preco musi byt tahana L64. To uz radsej celu L41 zrusit a potiahnut s Duobusmi (ak to teda su duobusy nie ako 25Tr) L64 az k Budkovej
Reply on: MatejBA #200773:
203 a duobusy? To chcú spraviť akú linku prosím Vás? Z Búdkovej to bude pokračovať cez Hroboňku na Sokolskú a HLST? Nebolo by jednoduchšie zrušiť 64 a obnoviť 41 s duobusmi?
Reply on: Max #200775:
No a? Den je dlhy, do vecera daleko a na stanici sa stale nieco deje ?
Reply on: MatejBA #200773:
Veď všetci predsa ?
Reply on: MatejBA #200773:
Ved aj na tu postu penzisti chodia raz mesacne a aj tak bude otvorena celomesacne ?
http://bratislava.sme.sk/c/7265484/od-septembra-bude-na-hlavnu-stanicu-jazdit-spoj-linky-41.html

Fakt by ma zaujimalo, kolko seniorov denne tak strasne a casto cestovalo na Hlavnu stanicu z Budkovej ?
Reply on: diwi #200770:
je to zmluva na 1. etapu, urcite existuje zmluva aj na 2. etapu, ta ma byt podla planu rozkopavok ukoncena zrejme niekedy v auguste 2014
snad bude naklad aj znizeny o zmluvnu pokutu z omeskania, kedze podla tej zmluvy to malo uz byt hotove 4/2014, avsak realita je taka ze tam sa tazko pracuje stale, sice nie 8 hodin denne, ale apson tych symbolickych 6 hodin cez pracovny den

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.