Reply on: AAA #200641:
Najspravodlivejšie by boli osobokilometre, ale to by sa každý cestujúci (aj s papierovým či SMS lístkom) musel "odpípať" nie len pri nástupe, ale aj pri výstupe. Lebo však je rozdiel, či niekto v meste cestoval SlovakLajnsom zo Záhorskej na Račko, ako keď niekto cestoval zo Záhorskej na Kramáre a prestupoval z L37 na L211. Zároveň by v pozadí musel existovať silný zúčtovací systém, ktorý by všetky údaje vyhodnocoval...Dopravca síce nevie počet cestujúcich ovplyvniť, problémom je ale "konkurencia" objednávateľov, ktorá vyplýva z chýbajúceho zmysluplného dopravného riešenia.
Valec
Zdroj: http://www.bratislava.sk/MsZ/Archiv/MsZ_14_06_2526/055a_II.etapa%20IDS%20BK,24.6.14.pdf (str. 4, bod 2. b)
Takže, môžete sa začať chystať na to, že "priložte kartu" si cestujúci s električenkou vypočuje pri každom jednom nástupe aj v prostriedkoch MHD.