Kedy a kde jazdila tu na okolí verejná doprava počas nejakej výluky aj po prašnej poľnej ceste bez asfaltového povrchu?
Momentálne je to možné zažiť na linke 901 a v Slovak Lines / Postbus v smere do Hainburgu. V smere do Bratislavy je obchádzka o trochu dlhšia - to sa ide aj cez okraj zastavanej časti obce Berg. Oboje platí aj pre individuálnu automobilovú dopravu.
A tá asfaltka (v smere do Hainburgu na hranici doľava) je pomerne úzka, ale vodiči autobusov to zvládajú. Akurát, že som tam nezažil oprotiidúci autobus alebo kamión. To by určite musel jeden zastaviť a zísť kúsok nabok.
a nevieš či tam bude dvojpruh pre autá alebo ako doteraz 1, myslím za súčasnou zastávkou vazovova.. som si nevšimol iba ten bus pruh som si všimol dnes
Ako myslíš predbiehať? Vozy tej istej linky (203) sa na Búdkovej nepredbiehajú. A dokonca ani keď tam jazdí 9Tr tak sa neobieha s 203kami...
A keď sa kĺb postaví do výstupišťa tak ho pohodlne obehnú aj vozy na hlavnej ceste... Jedine keby mal byť druhý za iným vozom, vtedy by mu už vlečka mohla trčať teoreticky..
Preco je ten BUS pruh na Radlinskeho nakresleny az tesne pred sucasnou zastavkou Florianske nam. a nie uz od krizovatky z Imricha Karvasa? To vazne niekto caka ze busy iduce od Nam. slobody sa najprv zaradia do pruhu pre auta a o 100 metrov prejdu do BUS pruhu?
Takze ak chapem spravne, miesto 8 rokov/560 000km platny pre kazdy trolejbus od datumu dodania konkretneho vozidla sa meni zmluva na 8 rokov/560 000km (pocitane poslednym vozidlom) platne pre vsetky trolejbusy po dodani posledneho bez zavady?
Odmalička som bol v tom, že ak sa postaví kĺbak na Lovinského, zákonite musí obmedzovať premávku na príslušných uliciach a preto som predpokladal, že pre kĺbové spoje sa práve preto nepoužíva.
mark178