Reply on: Dispecer #199053:
tak to som prekvapkaný ? možno by sa u vás mohli uplatniť niektoré bratislavské 15Tr, ktoré sa budú vyraďovať(aj keď by sa museli prerobiť na 750V) ? inak v diskusii pod článkom to niektorí dobre okomentovali, aj Tvoj odkaz na článok z roku 2012 hovorí o niečom inom, než sa prezentuje teraz...
Petto
DPB: "Skutočne dobrým technickým riešením pre kopcovitý profil trate (s viacerými výhodami aj v rovinnej oblasti) je riešenie s pohonom strednej a zadnej nápravy (dvoj nápravový pohon)..
Toto riešenie je však ekonomicky nákladnejšie a preto je na ústupe.
Od pohonu strednej strednej nápravy sa očakávajú isté zlepšenia, je nutné ich overiť v praxi.
Rozjazd trolejbusov na zasneženej vozovke neovplyvňuje iba druh pohonu ale spôsob riešenia kĺbu trolejbusu a aj spolupráca regulácie pohonu s inými elektronickými systémami (zablokovanie jazdy na šmykľavom teréne). "
ale inymi slovami: JT nam to este nevyraba, tak nic nebude
potom v Usti nad Labem su asi idioti, ked si objednali SKoda 27 Tr SOlaris so strednou hnanou napravou.