Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
6703 sa vyradí alebo nie?... už pol rka nebola vonku a jeden človek minule hovoril že sa z nej rabuje, 6702 je dneska schovaná odviedla teraz pár dní roboty, ináč akosika často sa stráva že 2 troleje na týždeň zdrhnú do gáraže, mali by ich šetriť viacej že nie furt ten istí nasadzovať napríklad po týždni jazdenia nejakému oddýchnuť lebo tie 25TR je des
Reply on: Sommelier #198987:
Ak nemajú externý displej, obsah kamery je možné zobraziť v palubnom displeji vodiča. (Aspoň v PO to tak funguje/fungovalo, že v prípade, že je vozidlo v zastávke, ukáže záber z niektorej z kamier v interiéri.)
Reply on: luky133 #198981:
Budu to BUSEcka...
Ako je to s opciami na nové vozidlá? Trolejbusy boli už potvrdené Belfim, električky nedávno spomínal v počte 45ks a pred pár dňami písal DPB prostredníctvom svojej hovorkyne o 60ks na FB ... Tak sa nakoniec uplatňuje celá opcia?
Reply on: Dispecer #198985:
Áha, no tak to asi do toho rohu navydalo. Obsahuje výbava v kabíne aj displej na ktorom sa budú dať zobraziť to čo snímajú kamery ? Zadná externá pri cúvaní a (ak vnútorná pokrýva) priestor zadných dverí v bežnej premávke ? Aj keď to nie je nevyhnutné, trochu by sa to mohlo vodičom a cestujúcim hodiť, keďže tá APU (úplne) bráni výhľadu do priestoru posledných dverí.
Re Petto: veď áno, rozdielna obsaditelnost na meter a hneď sme inde, ono tak ako to vyzerá to zobralo 4 na sedenie a imho aj niečo (malo) z priestoru pre stojacich pasažierov..
Reply on: Sommelier #198984:
len papierove znizovanie a oblbovanie kapacity, vozidla s APU maju realne rovnaku kapacitu stojacich cestujucich ako vozidla bez APU ?
Reply on: Sommelier #198983:
Oprava: 4 na sedenie (miesto 6), stále však strata 30 miest na státie..
V katalógu som si všimol (zrejme veľmi predbežné) údaje o obsaditeľnosti vozov s a bez APU - 60 a 94, pričom sa s APU stráca 6 miest na sedenie a 30 na státie.. Vo verzii s APU pôjde predpokladám o vnútorné obloženie zhodné s autobusom - tj motorová veža (?) takže za skutočnú stratu možno považovať ani tých 6 na sedenie - 4 ? A možno niečo málo na státie k tomu ?
Hm, tak už novým trolejbusom nalepili čísla. Vpredu ich nedali miesto ŠPZ a ešte aj na opačnú stranu ako na NB busoch...

Inak neviete či sa vrámci novej zastávky na Radlinského spraví aj nový povrch chodníka pred daňovým úradom? Lebo vyzerá že to nechajú také zničené, dnes to rezali kúsok za obrubníkom.
Reply on: Tedomík #198978:
Zrejme to stále súvisí s jedným úradom, ktorý sa snaží vnášať byrokraciu tam kde netreba... Mňa skôr zaujíma kedy namontujú nový palubák + označovače nech konečne zistím čo to bude zač. ?
Reply on: mark178 #198979:
Detto 😕 To je celkom skoda, vsimol som si, ze takmer vsetci stlacali tlacidlo na dverach a nie na tyciach.
Reply on: Tedomík #198978:
v žiline na trolejoch amjú označovače aj na otváranie dverí bo obch stranách... takže 😑 a tiež so si zvykol na otváranie dverí hentak
Škoda, že nové trolejbusy nebudú mať dopytové tlačidlo aj z vnútra na dverách, ale len na tyčkách?
Reply on: Petto #198975:
neviem, ale ostatné dodali rovnako, ale petržalská vozovňa tam nejako rýchlo púšťajú tie abusy 😃 😃
Reply on: OBUS #198974:
tak to dopadne, keď renomovaný výrobca poľnohospodárskej techniky prestane robiť to, čo vie a začne robiť to, o čom nemá ani poňatia ...
Reply on: OBUS #198974:
do šrotu s celou sériou 42xx !
Dnes zaujímavá porucha na SOR 4229 kedže rám krásne pracuje a je vidno ako je cast za kĺbom je prehnutá,- spôsobuje vychýlenie dverí ktoré sa pri otvorení zadrhávajú vo vodiacej liste a nemôžu sa zatvoriť,bolo vidieť že už to aj opravovali, ale asi lehká konskrukce vozu SOR to nedovoluje. ? Takže SOR návarky asi nepomáhaju.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.