Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: VLK #198105:
Veď som to tam napísal priamo v tej zátvorke,že posledné vozidlo má byť dodané do roku 2015 len mesiac som tam neuviedol ?
Tusi niekto preco N34 nechodi o polnoci? Nejde predsa o malo vytazenu linku, co dosvedcuje nasadzovanie klbaku.
Reply on: roman2 #198100:
zle si pamätáš, posledná dodaná električka musí byť do 07/2015, do roku 2015 by to nestihli...
Reply on: Ámos #198099:
Nemôžem za to, že niektorí, ako napríklad ty, neznesú opozíciu pri šírení bludov.
Reply on: Ámos #198098:
A aký je taký zásadný rodile medzi vaňu a Variom? A čo konkrétne na vani je des?
Reply on: roman2 #198100:
Prve by malo byt dodane na jesen.
Reply on: Sommelier #198094:
A ten existuje na ktorej linke?
Len tak zo zvedavosti ako to vyzerá s výrobou našich 29T a 30T???Nečítal som zmluvu takže neviem aká je lehota dodania prvého vozidla (posledné viem,že je do roku 2015 + opcia na ďalších xy vozidiel).

Dík za info ?
Reply on: S499.1023 #198096:
kratky dlhy su dvanasthodinove smeny a tato skupina su ludia pracujuci v cestovnom ruchu a maloobchode, vsade tak kde sa robi 7 dni bez nocnych smien. a ze su ich kvanta je fakt.

DNVV je praca na smeny v nepretrzitej prevazdke a tych naozaj nebude tak vela.

A ano moja reakcia bola len a len preto, ze si to ty. Kedze ty jediny tu mas potrebu opravovat vsetkych a vzdy.
Reply on: S499.1023 #198097:
Mam odpor k vaniam, lebo je to des.

Na nete som nasiel ceny jednej T3R.PLF za 15mil. CZK a VarioLF3/2 1,2mil €, takze kupovat vane je proste ekonomicka chobotina.

Proti ojazdenym vozidlam nic nemam.

Reply on: Ámos #198087:
Fakt? No, tak to je 40% garantovaných poradí povedzme, hoci mohlo byť 80% alebo 100%, keby Ámosoidi nemali odpor k vaniam. Aj Weigloidné pocity z toho mám - BRATISLAVA, HLAVNÉ mesto SLOVENSKA, predsa nebude kupovať ojazdené vozidlá, radšej budeme jazdiť s polorozpadnuými vrakmi... Fakt by som ti doprial, aby si si to na tom vozíčku skúsil, že budeš miesto desiatich minút čakať pol hodiny, že miesto o polnoci sa budeš musieť vrátiť z mesta o jedenástej etc.
Reply on: Ámos #198086:
Práve ty si ten pravý, čo má kázať o pocitoch neomylnosti. Zaujímavé, že Mike sám uznal, že to napísal nejednoznačne ale Ámosko to musí napadnúť, lebo je to S499.1023.
Co keby si sa radšej venoval svojmu "prehodeniu výhybky" z dvanásťhodinových smien na krátky-dlhý (akokoľvek si nemyslím, že by niektorá z týchto skupín bola nejako významná)?
Pripájam sa k názoru, že nástup prednými dverami by bol jednoznačným krokom späť. Som presvedčený, že tržby získané dôslednou kontrolou tarifného vybavenia by nepokryli zvýšené náklady na vozidlá, vodičov plus úbytok tržieb od cestujúcich, ktorých by nezmyselná buzerácia odradila od využívania MHD.
Reply on: 810zssk #198093:
Ale áno, tu bola skôr ale reč o prvom masívnom nástupe na konečnej.
Reply on: Sommelier #198091:
Traja na spoj to cestovne zaplatia a piati na spoj prestanu cestovat MHD lebo to zas bude o X minut pomalsie. To sme teda vyhrali.
Reply on: 810zssk #198090:
Dobre veď kľud.. Hustotou osídlenia aj taká Detvianska, nehovoriac o južnej časti trasy, no je jasné že to nie je dobrý príklad BA polomalomeštiackej potenciálne polosadistickej linky ?
Reply on: VLK #198085:
Samozrejme, stále si však myslím, že niečo z toho by mohlo byť uplatnené - pokiaľ už len spôsobíš že si traja, alebo piati na spoj to cestovné zaplatia, tak tú minútu, či dve, či voz s vodičom to môže s prehľadom zaplatiť, nehovoriac o potenciálne lepšej kultúre, samozrejme nič z toho ak všetci neplatiči budú nastupovať na ďalšej zastávke ? atď
Reply on: Sommelier #198089:
56 jazdi z jedneho sidliska cez druhe do velkeho prestupneho uzla a vozi baliky ludi. Jedine miesto kde ma nejaky vidiecky charakter je Studena, teda na dvoch zastavkach trasy.
Reply on: 810zssk #198084:
To že to je neaplikovatelné na úplnú väčšinu liniek (či časov) sú veci jasné, nehovoriac o tom, že odkomunikovať to cestujúcim by bola ďalšia výzva. A samozrejme sa (akákoľvek) bratislavská 56 svojou unikátnosťou nedá porovnávať s (akýmikoľvek) "malomeštiackymi" lokalitami, no stále - Rača miestami môže byť (ako aj nejedno iné miesto jednej z bratislavských 'obcí') dosť podobná nejedným miestam mimo BA, kde sa do autobusov nastupuje len prednými dverami. Samozrejme to je na hranici realizovateľnosti, ale zatracovať to s takými argumentami.. A s tou poslednou vetou plne súhlasím.
Reply on: Ámos #198087:
oprava 120 elektriciek, nie vlakov ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.