Reply on: Oi! #19726:
NA JEDNEJ STRANE ****JES, ZE TI VADIA POCMARANE SPINAVE ROZKOPANE VOZIDLA A NA DRUHEJ STRANE TO SAM CHCES ROBIT! POVIEM TI JEDNO: SI *****! NIC INE MA NENAPADA! SVOJIM PRISTUPOM DOKAZES UPLNE POKAZIT NALADU OSTATNYM LUDOM, TY HNUP! TO, ZE MHD NIE JE TAKA KVALITNA AKO BY SME SI VSETCI PRIALI JE FATK, ALE TYM, ZE BUDES CESTOVAT NACIERNO A ESTE AJ NICIT TO, CO SA Z POSLEDNYCH PENAZI DALO SPRAVIT JU URCITE NEZLEPSIS!
KED TA NIEKDE UVIDIM, AKO NICIS ZASTAVKY, TAK TI ROZBIJEM ****!!!
Greatrix
dik za reply, 1.casti som ale nerozumel:
---
No ide o polovicu vozov ale pri niektorých ako 93 či 94 sa vylepujú na prázdniny nové CP. Avšak stale sa ušetrilo papiera pre CP pre 1/2 spojov a to je nielen ekonomické ale aj ekologické. Okrem papiera sa neminia aj pracovná sila a lepidlo.
---
93,94 - vylepuju sa nove CP na prazdniny, naco? , vsak na grafikone je extra miesto pre prazdninove casy. Ci je to inak cez zimne a inak cez letne prazdniny?
"uesetreny papier, pracovna sila a lepidlo"...znie to tak, ako keby som pozadoval vylepit nanovo vsetky grafikony... to je NEPOCHOPENIE. Ja som sa skor pytal, preco sa vobec menia casy spojov (tak masivne)?
ide o optimalizaciu, o reakciu na poziadavky cestujucich, alebo o usporne opatrenia?
aku maju cestujuci|obyvatelia mesta moznost kontrolovat a ovplyvnovat urcovanie grafikonov MHD prevadzkovanej verejnou firmou DPB a.s. ?
/Greatrix