Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: david1 #196952:
Hej, sekol, je už neskoro ? Myslel som Karloveskú radiálu, samozrejme.

A väčšina liniek v Petržalke určite zostane tak ako je, max. dojde k miernemu oslabeniu niektorých intervalov. Zruší sa akurát tak L59. Iné linky so šalinou počítajú.

I keď ja by som zrušil aj L93, a posilnil interval na L94, ale len do tej miery, aby nechodila preplnená. Preto že z Lúk sa ľudia dostanú na HS šalinou a od ŽSt. Petržalka - Zochovej s prestupom na STU (potreba zriadenia obojsmernej Bus zastávky). L99 by zachádzala na Vyšehradskú. Takto by boli Lúky síce donútené nasilu využívať šalinu, ale cestovný čas by sa im nepredĺžil, lebo Petržalkou by prefrčali. Zároveň by šaliny nechodili celú južnú časť trasy poloprázdne.

Inak ma ale moc nenapadá, nič, čo by sa dalo zmeniť / zrušiť bez toho, že by si predĺžil niektorým ľuďom cestovný čas. Možno pár zmien v Ovsišti po natiahnutí drôtov cez Apollo. Ale to má tiež ešte dosť času.
Reply on: Rubber38 #196950:
Po úplnom dokončení určite nezostanú všetky Petržalské linky po starom.Tomu hádam neveríš. V tej Dúbravke si sa nesekol? Šaliny tvoria 85% prepravy? Podla balíkov v L83,84 a poloprázdnym elinám mi to už len opticky nevychádza. ?
Reply on: Valec #196944:
tak potom český výrobca je jeden - Škoda Plzeň a DPO je montážny závod, celkovo tá časť o DPO sa mi nejak nevydarila - teraz som prišiel na to, že som zabudol na prototyp TN12A a montovali sa aj nejaké vozy pre Škodovku, celé by to bolo asi treba prerobiť ?
Reply on: david1 #196949:
Tu sa za vlastné neviedia postaviť ani 50 metrové trolejové spojky, to by som si pozrel, ako budú stavať obratisko na Bosákovej. Nehovoriac o tom, že najpotrebnejšie by bolo už teraz, keď nemáme, resp. tak skoro nebudeme mať dosť obojsmerných šalín na vedenie aspoň dvoch liniek za Dunaj 😕

2 min. síce v Dúbravke funguje, ale tam šaliny tvoria 85 % dopravy v smere do mesta, keď nerátam (T-) Busy z Dlháčov, tak tvoria prakticky jedinú formu MHD. V Petržalke máš milión busových liniek, väčšina z nich praktická a z hustým intervalom. Takže argument o veľkosti sídliska neobstojí, iba ak by si úplne zrušil busovú dopravu cez mosty.

Ten súbeh po Obchodnú vlastne neni zlý nápad, to ma doteraz nenapadlo, a ani to nikto nevytiahol ako argument za L8. A navyše by sa nemusela cez Obchodnú ťahať L9. Zaujímavé. Začínam sa odkláňať od verzie s L6 ? Lebo jej jediné plus je už len premávka v špičke (čo vyhovuje dopytu v Petržalke)
Reply on: Rubber38 #196948:
L8 by neslúžila na prepravu do Ružinova možno pre dôchodcov. Bola by to posila pre L1 v úseku Petržalka-Tech.univerzita. /podobne ako dnes funguje L5+L7/ .
Nikto ani zo Šafka nechodil s L2 na Vajnorskú dookola cez Obchodnú. Suplovala L13 v spojení z Obchodnou.

Spoločný int 2 min. ti funguje v špičke na Karloveskej radiále a Petržalka má tých obyvateľov nepomerne viac.

Obratisko malo byť normálne aj na Bosákovej no EU nie je /úplne/ padnuté na hlavu a preplatí ,len provizórium. Keby mesto chcelo tak si ho tam postaví no za vlasné.
No pre budúcnosť by bolo dobré ,ale hlavne efektívne mať obratisko aj pri Technopole.
Reply on: david1 #196947:
Obratisko pri Technopole sa nekoná, skôr by som privítal poriadne na Bosákovej, ale nekoná sa ani to. Takže s tým neuvažuj. 4 linky v špičke by ti dávali 2min. interval, a to už je trochu moc, navyše ti to nikto nebude ochotný platiť. 2 linky sú akurát, možno v špičke tretiu. Tj. 1 a 3, a možno 6, ale to neviem, všetko totiž niečo stojí. L8 je dostatočne suplovaná L68, tú by z Petržalky do Ružinova nikto nevyužíval.
Reply on: Rubber38 #196946:
Do Petržky po úplnom dokončení predsa 1,3,8 a kludne aj špičkovú L6. ? Sa teším ako pôjdem dákou v tom čase historickou T3. No hodilo by sa ešte obratisko niekde pri Technopole ,kde by mohla jedna linka končiť. Šetrili by sa vozokm na slabšom úseku.
Reply on: Valec #196945:
No, niekto možno ocení prestup na hrane, najmä ak ide s ťažkou batožinou, a to aj na úkor časovo mierne dlhšej cesty. Ale to je jedno, platí skrátka to, že L7 na HS je očividná blbosť. Skôr by som sa bavil o tom, čo ťahať do Petržalky (najmä po dokončení 2. etapy NS), ale to tu už bolo.
Reply on: Rubber38 #196941:
Do otvorenia trate na stanicu bude snáď hotová aj zastávka Radlinského, takže Račania môžu cestovať aj s prestupom z električky na električku (aj keď neviem na čo by to robili, keď je to časovo o dosť dlhšie).
Reply on: trolejbus6207 #196937:
Veď aby sa to nemotalo by som ako výrobcu označil toho, kto je v technickom preukaze - čiže Škoda a Solaris. Koniec koncov,
Reply on: mark178 #196940:
To by sa ti ti ludia podakovali za to ze by si L7 z vytazeneho useku presmeroval niekam kde by vozila vzduch.
Reply on: mark178 #196940:
http://imhd.sk/ba/diskusna-tema/1/Vseobecna-diskusia.html?dfpi=196727#196727

Si písal o 6tke z Karlovky na Hlavnú stanicu... Už si to zmenil...
Ale stále nechápem Tvojmu uvažovaniu, že od samej radosti že sa zrekonštruuje trať na hlavnú stanicu tam dáme linku na každú radiálu?
Reply on: mark178 #196940:
L7 je hovadina. Jednak pomáha preťaženej L5 na Obchodnej (nielen Račianskej!) a jednak cestujúci z Rače na HS nemajú problém prestúpiť na Račku, a ešte ich to aj vyjde časovo rýchlejšie. L2 je ok, tá sa tak plánuje od začiatku.
Reply on: MatejBA #196939:
ja som to navrhoval a všetci mi pomaly nadali 😃 😃

a len tak 🙂 že L7 by mohla ísť žST Vinohrady-HL. stanica 🙂 a L2 HL.st-nové mesto 🙂 a tá 1 ako je plánovaná že petržalka HL.st 🙂

tým bz boli zabezpečené prestupy na 3 uzloch 🙂 račianske trnavské a šafko 🙂 priamym spojeným z hl.st 🙂
Pozeram, ze aj historia mi dava za pravdu, zeby L6 by mala premavat z KV do Petrzalky po otvoreni trate ?
Reply on: jokl #196935:
to u nás nie je realizovateľné, tadiaľ by totiž museli premávať špičkové bezporuchové vozidlá a nie poľnohospodárska technika ...
Reply on: Valec #196924:
vďaka za doplnenie, výrobu tohoto prototypu som prehliadol, ale píše sa o ňom v spravodaji DPO http://www.dpo.cz/soubory/aktuality/zpravodaj/pdf/2010_03.pdf ?
o tom titule "výrobca" sa určite diskutovať dá, skôr by sa to dalo nazvať kompletáciou, ale je to výrazný príspevok ku dobrej reputácii značky Solaris Trollino. inak aj Škoda Plzeň nie je samozrejme 100% výrobca, keď používa karosérie výrobcov autobusov, aj keď je to samozrejme iná situácia (používa vlastnú výzbroj a predáva pod vlastnou značkou, aby som sa úplne nezamotal ? )
Reply on: ross #196931:
Nejde o vek, ale o rešpektovanie súkromia. To si aj každý pracovník v banke môže pustiť ľubovoľnú hudbu na plné repraky? Veď komu to vadí?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.