Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #196721:
Ak sa nemýlim, tak projekt bol má trvať 5 rokov (info o projekte boli priamo v autobusoch, či tam ešte sú netuším) a premávka začala na konci roka 2010, takže ešte nejakú dobu premávať bude.... či aj potom zrejme dnes nik nevie.
Reply on: mark178 #196737:
Ja som tebou navrhovane trasy pozeral, ale tu 13ku ti 1ka takmer kompletne nahradi (okrem jednej zastavky).
Reply on: 810zssk #196736:
pozri si mnou navrhované trasy... 😃 a 1 ide ináč.. či sa mýlim?..
Reply on: mark178 #196735:
Ved ale 13ku ti nahradza 1ka.
Reply on: mark178 #196733:
kvázi 6 by ostala, len by bola predĺžená 😃 a spojená s bývalou 13 🙂 tak som to myslel
Reply on: mark178 #196733:
Ved ale tam mas L1. Ta ako nahrada za L13 nestaci? Najma ked bude jazdit v ovela lepsiom intervale nez L13?
Reply on: 810zssk #196730:
vieš prečo?.. ako náhrada ža 13.. kvázi.. som tak uvažoval?.. či to je blbosť?.. si myslíš že x13 po tomto ostane?.. ais ťažko ak by to bolo takto nejako
Reply on: 810zssk #196729:
V zmluve na výbavu električiek a trolejbusov sú komponenty inf. systému od BUSE a palubák má byť dotykový displej takže je to vysoko pravdepodobné .
Reply on: 810zssk #196730:
(myslim 6kou zo stanice do KV)
Reply on: mark178 #196727:
Naco by bol dobry ten subeh 1ky a 6ky? Ci myslis ze 6kou by niekto chodil do KV?
Reply on: Quakeman #196725:
Zdroj? To ze je tam vizualizacia z BA este nic neznamena, cim ale nevylucujem ze tam byt mozu 🙂 Uvadza sa ze to vyvijali s BUSE, takze moze ist o to co sa robilo pre ten stary bratislavsky tender...
Reply on: mark178 #196727:
minule ma za tento názor skoro zabili, ale myslím si, že to nie je až tak hrozné 😃
ja by som dal potom keď budú prelinkovávať že
1 hlavná stanica- vazovova-mariánska- kamenné nám- šafko- petržalka
2 hlavná stanica- vazovova- trnavské mýto- ŽST nové mesto
6 karlova ves- most snp- jesenského- obchodná- hl.stanica
7 vinohrady- račianska- radlinského- obchodná- šafko- petržalka

3 linky na hlavnú stanicu, pričom by bolo priame spojenie šafko hl.st a hl.st trnavské mýto 😃 😃
možno menšie kozmetické úpravy
a 1 preto obkľukou, aby každá trať v meste bola obsluhovaná 😃 😃 myslím v centre

ostatné linky viacmenej bezo zmeny samozrejme všetky tieto linky obojsmerne

myslím si že do petržky 2 linky bohato stačia na teraz ak sa trať nerozvetví alebo tak nejako potom ak sa dokončí po janíkov dvor tak max 3 linky .. to je postačujúca kapacita
Sumár Nového času čo splnili a čo nesplnili starostovia v BA: http://www.cas.sk/clanok/269210/takto-starostovia-dodrzali-predsavzatia-z-roku-2013-z-50-slubov-splnili-iba-28.html Opäť to je potrebné brať s veľkou rezervou lebo pri niektorých veciach som sa riadne zasmial. Napr. v Dúbravke tvrdia, že nie je známe kedy sa začne s opravou električkovej trate a že to závisí od fin. možností magistrátu pritom je už výberové konanie a začať sa ma v prvej polovici roka... ?
Reply on: Tedomík #196722:
Správne má byť : kým súpravy odvezú 330 ľudí nové električky ich odvezú 29T 345 ľudí a 30T až 356 ľudí . Čiže nebudú linky musieť jazdiť častejšie!!!
Reply on: Tedomík #196722:
Zároveň ak by linka z KV do Petržalky premávala okolo SNM nezastavovala by na zastávke Šafárikovo námestie, alebo by musela ísť okolo SND cez Jesenského a po Štúrovej k Šafku. Takže trasa cez tunel by bol v tomto prípade rýchlejšia
Mne sa celkom páčil návrh špičkovej linky Molecova - tunel - Nám.SNP - Petržalka.

Jazda z Molecky na Šafko by síce trvala o cca 2 min. dlhšie avšak na ceste späť by to bolo o 1-2 min. kratšie. Čiže ak to dáme do kopy je to porovnateľné.

Pokiaľ by sa autobusová zastávka Malá scéna ako sa uvažuje presunula bližšie k Šafárikovému námestiu prestupný uzol by sa vytvoril tam a Most SNP by mal zmysel ako taký len ako zastávka v centre a prestup na linky 88+91/191 a samozrejme ešte 82 😃 pokiaľ sa nechystá zrušiť po dobudovaní električky ku Viedenskej.

Na linky 30 a 37 by bol prestup na Lafranconoch a na 50 a 70 na novom Šafku. Tým pádom by tam linka 4 v 8 min. intervale bohato stačila, keďže na Šafko by druhá linka stále išla.
Trasa linky cez Kapucínsku by mala zmysel v tom, že by sa zajedno konečne spojila Kapucínska so Šafkom, Euroveou a juhovýchodom.

Určite však bude potrebné zmeniť linkové vedenie električiek. Osobne by som navrhoval jednu linku pre Raču, ktorá by išla k Janíkovému dvoru. Ptm linku z Ružinova cez Obchodnú do KV ako náhrada za linku 5. Nezabúdajme, že onedlho vznikne prestupný uzol Blumentál. a pozor na kapacitu. Kým súpravy odvezú 330 ľudí nové električky ich odvezú len 240. Čiže budú linky musieť jazďiť častejšie
Reply on: Peon #196720:
A teraz riešia, že či bude linka 801 premávať aj naďalej. Keďže je to komerčná linka, DPB zrejme nezverejní či si na seba dokáže zarobiť... Čo predpokladáte vy? Ja si myslím, že sa o 801-ku nemusia báť.

Otázka:
"Dobry den,

rad by som sa informoval ci nemate niekto informacie o pripadnej prevadzke linky 801 v roku 2014?

Pytam sa kvoli tomu ze samotna linka bola sprevadzkovana z grantoveho programu budujeme partnerstva 2007-2013 a tak aj ked som to mozno zle pochopil drieme vo mne obava ci DPB neplanuje tuto linku zrusit v pripade vycerpania penazi z tochto grantoveho programu.

Aka je v sucastnosti naplnenost tohto spoja , myslite si ze sa oplati DPB prevadzkovat tuto linku aj bez podpori grantu ?"

Odpoveď 1:
"tato linka sa urcite nebude rusit...je velmi vyuzivana...bude nadalej premavat...do riku 2013 bola urcena ako skusobna linka ci sa ujme alebo nie...kedze sa tato linka pravidelne vyuziva,cize sa ujala,tak bude premavat nadalje...touto linkou sa vozi coraz viac a viac ludi"

Odpoveď 2:
"Máte predstavu koľko ľudí sa vezie v 1 spoji? Aké minimálne množstvo považuje DPB za vyťaženú linku?"

Ja by som im tam k tomu niečo odpísal, ale nemám čo keďže nie som lepšie informovaný ako oni.
Reply on: Peon #196719:
Z fóra susedia.info vyberám zaujímavosti súvisiace s linkou 801:

14. 8. 2013
"Ahojte susedia,

chcem sa podelit o nemilu skusenost so soferom 801 a informovat sa, ci mal niekto podobnu skusenost.

Pri ceste z Rajky kupujeme listok vo FT a pri ceste z BA zasa v €, byvame tu tri roky a nikto s tym nikdy nem,al problem az doposial. Jeden z nasich stalych soferov ma postavil do pozoru a zacal s vypocuvanim ci zarabam vo Ft a ze preco si kupujem ja aj moj syn listky vo Ft. Bol dost neprijemny,ako aj obycajne byva, ale tentokrat to presiahlo hranicu unosnosti. Tato ista vec sa zopakovala dcere. Vzdy mame nachystane Ft presne aby nemuseli vydavat.

Ďakujem"

Ja keď som tam dnes po dlhšom čase bol, tak ľudia čo platili vo forintoch nemali žiadny problém.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.