Rozdiel je tam sakramenský. V prímestskej doprave sa neotvárajú dvere každú minútu a v diaľkovej už vobec nie. Tak isto pobudovia, ožrani, homlesáci a rozna čvarga sa tam nevyskytuje keďže tam treba aj platiť a pokiaľ áno tak si tam toľko nedovolia veď kam by utekali medzi mestami a dedinami? V meste je to iné, tu sa výtržníci, zločinci stratia medzi barákmi a intervali sú tu husté aj večer či cez víkend.
nejake rozdiely by sa samozrejme nasli, ale z Tvojho pohladu mas pravdu, vodic je ohrozeny podobne ako v mestskej, aj ked incidentov je tu menej ako v MHD
ale my sme bavili o bratislavskej MHD, nie o primestskej a dialkovej doprave, kde ta kabinka je podla mna skutocne potrebna pre ochranu vodica pred rozzurenymi vlcakmi ?
A coze som prekrutil? Napisal si ze voz bez kabiny "nesplna zakladne bezpecnostne parametre". Ja hovorim ze drviva vacsina primestskych a dialkovych vozov jazdi bez kabiny. A mnohych mestach aj MHD.
...a ak je voz poloprazdny? mozno vo full bus by tento argument stal za uvazenie, ale ak chcem LEN nastupit prednymi dverami a postupit dalej do voza..?
pokial je vo voze kabina, ziaden problem, trolejbusy ich maju vsetky, inak voz bez kabiny podla mna nesplna zakladne bezpecnostne parametre, duplom v dnesnej dobe
to ako vazne? v dnesnej dobe objednavat vozy bez kabinky? to uz asi naozaj niekomu preskocilo? v DPB sa predrbavaju prachy na celej ciare a ide sa setrit na vodicoch? to uz je naozaj chore
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mrkvakj