To je (nevhodné) rozmýšlanie niektorých vodičov BA MHD - potiahnem s vozom dva metre za označík - vlčáci sa mi nebudú pchať do predných dverí - nebudem ich musieť/nebudú mi ich otvárať - nebude mi zima...
asi Ti to vysvetli skeli, ale za seba Ti poviem, ze v zime bez kabiny nebola vo voze ziadna sranda, ked prisli Sanosy, tak mali take mizerne kurenie, ze pri otvoreni prvych dveri bolo v okamziku vsetko teplo prec, takze som predne dvere zo zasady neotvaral, len v pripade ozajstnej nudze, t.j. ked mi padli palice a zastavoval som na urovni oznacnika az druhymi dverami. raz na Hrobonke mi chcel nastupit prednymi dverami p.Hodur(vtedajsi sef trolejbusovej prevadzky) a dvere som mu neotvoril, ked sa ma prisiel spytat, odkedy sa neotvaraju predne dvere, tak dostal odpoved, ze odvtedy, ked objednal vozy bez kabin, aby usetril par korun a ani premie som nemal strhnute ?
Dnes som sa prvykrat odviezol Illuminatom (6643):
Interier cisty, celkom v pohode, zaujala ma ta sedem-segmentovka v predu kde boli napisane dokonca aj sekundy ? ale parkrat to zablblo o preskakovalo, tak som tomu moc nedoveroval...
Klb trieskal ja nahnevane decko s dverami, voz malo dost pokrocily Parkinson, miestami sa hegal viac ako Ikarus, Shitelis a vsetko ostatne s cym som v Blave jazdil (normalne sa my zlomila cokolada ktoru som drzal v rukach ?).
Za zmienku stoji aj vodic, radil by som mu ist k lekarovi skontrolovat si optiku, oznacnik zastavky bol totiz priemerne na vyske 2. dveri...
To je jedno, ako sa tvárim ja, podstatné je, čo je napísané v príručke k vozidlu. Ten výrobca asi vedel, čo a prečo tam píše. S nadľudským výkonom a príplatkom to nemá nič spoločné.
L2 točit cez tunel - v meste je to kapacitná náhrada L13 . Na nabreží stačí v pohode K2S
malé výhody -prepojenie prestupných bodov aspoň v jednom smere./Zochova-Most SNP/
L3/8 bez zmeny - zbytočné plytvanie vozokm ťahaním dvojičiek cez tunel
L6,7 zlúčenie .
L7 premáva obojsmerne cez Obchodnú pre odlahčenie preplnenej L5 v špičkách.
L6 pôjde obojsmerne po nábreží ,kde ostane posila v špičkách pre L4.
Bohvieako dlho = kým sa analfabeti naučia čítať nálepky na dverách, pohnúť svojimi ctenými zadočkami s batôžtekmi na chrbátikoch a odprdnúť z priestoru dverí, kde nemajú čo robiť.
Z pohľadu bezpečnosti premávky ako aj cestujúcich je asi lepšie, keď vodič v takomto prípade prestáva stresovať kvôli extremnému meškaniu. Ak by sa snažil za každú cenu dohnať meškanie, hrozili by kolízne situácie s ostatnými vozidlami, prípadne pricviknutými cestujúcimi vo dverách. ?
Napríklad preto, že podľa príručky k vozidlu to je len ako krajné riešenie.
Keď v tomto meste nikomu nevadí, že abusy zbytočne vystávajú na zbytočných svetelných križovatkách, tak vodičom nevadí, že zbytočne meškajú. Alebo vadí, ale sú si vedomí toho, že s tým aj tak nič nespravia...
Táto firma ma naučila, aby som skákal len do výšky svojho platu a morálneho ocenenia. Plat je mizerný a toho druhého sa nedočkáš vôbec. A pritom by možno stačilo aj pri tom mizernom plate len to morálne ocenenie (ktoré nestojí nič, takže kecy o peniažtekoch sú irelevantné)...
Ak mam meskanie XY minut a mam si vybrat medzi cakanim bohvieako dlho, kym sa dvere same zatvoria, alebo ich "pretlacim", tak si vyberiem tu druhu moznost.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
skeli