Reply on: Error 0x007 #195603:
Lazaretská je tam z čias, keď sa uvažovalo s jej prepojením cez vojenský objekt na Kollárko. Vzniklo by ďalšie prepojenie Dostojevského radu a Nám. 1 Mája cez 29. augusta/Lazaretskú, čo by boli jednosmerky... od tohto sa upustilo lebo tranzitná doprava cez širšie centrum je nežiaduca... je dosť možné že to z veľkého územného plánu vypadnePopradská - Krajinská - s ukončením v lokalite Lesný Hon.. je viazaná na väčší rozvoj lokality Lesný Hon. Tam sa výhľadovo (ako je robený celý územný plán) počíta s takou zástavbou, že sa tam tá tbus trať oplatí a trolejbusy naplnia. Samozrejme, pokiaľ by ľudia mali stáť 30 min v kolóne poobede na Gagarinke (ako dnes )tak tým nikto nepôjde... ale pre ten výhľadový rok počíta územný plán aj s inou komunikačnou sieťou, ako je dnes.
TT pri Slavíne tiež počíta s nejakým osídlením a nejakou potrebnou dopravnou obsluhou. Ako podklad pre jednotlivé trate slúži aj koncept linkového vedenia, ktorý tiež existuje. Tu sa asi vsadilo skôr na ekologickú trakciu v kopcoch a nepočítalo sa až tak úplne s efektivitou prevádzky a minimálnym potrebným intervalom aby sa tbus oplatil. Každopádne územný plán nepočíta s tým, že ľudia v niektorých štvrtiach nebudú nikdy využívať MHD, lebo sú vyššia smotánka...
na jednej strane by ma to potešilo, keby existovalo takéto dopravné prepojenie, na druhej strane by som bol nerád, ak by sa z Kazanskej stala frekventovaná ulica typu Ružinovská. Aj tak si myslím, že budovanie z nuly v súčasnej finančnej situácii je absolútne nereálne a treba ťažiť z toho, čo už je postavené (RegioJet + BID) a dopĺňať to.
Peter6607
Keď má teda električka vyššiu kapacitu, čo pri vyššom intervale bude voziť, vzduch?