Bol som sa doviesť po tej Karloveskej trati a tak napíšem postrehy. Na kapucínskej som nasadol do T3 na L4. Keďže mala rozbitýposledný podvozok tak celé to rezonovalo a tak moje dojmy boli blbé. Vystúpil som na zastávke Karlova Ves čakal na niečo do Dúbravky. Na moje potešenie prišla T6A5 7953+54 a veľmi som sa čudoval keď som ju počul až keď bola cca 25metrov odomňa. Mali to na vsedomí aj okolo jazdiace gumokoly, ale dojem to bol pekný. Tak som nasadol do nej a viezol sa na Pri kíži. Tam so vystúpil a rozhodol sa počkať na ňu aj cestou späť. Takže som s viezol aj naspäť 7953+54. Po prejdení výhybky na obratislku v KV zavládlo ticho, len sem tam rušené takým tým typickým búchaním kolajových vozidiel ak prejdu po nejakej nerovnosti na kolajách či dilatácií. Takže dojem to bol ako by človek prešiel z tankodromu na dialnicu. Msím povedať, že je to úspech.
Akže tento rok Rača, KV, Mostová, ak by sa na budúi rok spravila Vajnorská (od ŽST po ZP) a Dúbravka Bratislava bude mať celkom kvalitné trate. Ešte tie podvozky a bude to super.
Akže tento rok Rača, KV, Mostová, ak by sa na budúi rok spravila Vajnorská (od ŽST po ZP) a Dúbravka Bratislava bude mať celkom kvalitné trate. Ešte tie podvozky a bude to super.
Andy