POSTUPUJE DOPRAVCA LEGÁLNE?
Kamarátovi študujúcemu v Žiline bola odcudzená nová čipová karta DPMŽ s novým PCL. V Tarife to majú napísané dosť nejednoznačne. Na predajnom mieste mu povedali, že náhrada za PCL sa neposkytuje (že si musí kúpiť nový). Napísal tam a vedúca oddelenia tarifných služieb a prepravnej kontroly mu odpísala:
"Dobrý deň, v prípade ak Vám bola odcudzená Vaša čipová karta, túto skutočnosť je potrebné nahlásiť na predajnom mieste DPMŽ a požiadať o vystavenie duplikátu čipovej karty.
Vystavenie duplikátu za 2,00 € sa však týka len samotnej čipovej karty ako nosiča, nie predplatného lístka. Za stratený, poškodený, zničený alebo nevyužitý predplatný lístok sa náhrada neposkytuje.
Musíte si zakúpiť nový predplatný lístok a v prípade, že by sa ešte počas platnosti predchádzajúceho predplatného lístka Vaša čipová karta našla, zaplatené cestovné zo starej karty by sa Vám na základe Vašej žiadosti vrátilo formou reklamácie (prepočítaním zvyšnej alikvotnej čiastky odo dňa nahlásenia odcudzenia). Informáciu o tom, či Vašu čipovú kartu niekto nenašiel a neodovzdal si môžete zistiť na tel.číslach 041/ 5643 008 (Nám. A Hlinku), resp na tel č. 041/ 7632 654 "
Ja som z takéhoto postupu šokovaný! ? Veď DPMŽ tak ako DPB používa Emtest, nie? Veď PCL sa nekupuje anonymne, musia mať predsa v počítači, že si kúpil PCL!
Prečítal som si článok 16 v Tarife bratislavskej MHD. DPB vydáva duplikát čipovej karty aj PCL, ale pre jedného cestujúceho maximálne 2-krát v kalendárnom roku.
Kamarátovi študujúcemu v Žiline bola odcudzená nová čipová karta DPMŽ s novým PCL. V Tarife to majú napísané dosť nejednoznačne. Na predajnom mieste mu povedali, že náhrada za PCL sa neposkytuje (že si musí kúpiť nový). Napísal tam a vedúca oddelenia tarifných služieb a prepravnej kontroly mu odpísala:
"Dobrý deň, v prípade ak Vám bola odcudzená Vaša čipová karta, túto skutočnosť je potrebné nahlásiť na predajnom mieste DPMŽ a požiadať o vystavenie duplikátu čipovej karty.
Vystavenie duplikátu za 2,00 € sa však týka len samotnej čipovej karty ako nosiča, nie predplatného lístka. Za stratený, poškodený, zničený alebo nevyužitý predplatný lístok sa náhrada neposkytuje.
Musíte si zakúpiť nový predplatný lístok a v prípade, že by sa ešte počas platnosti predchádzajúceho predplatného lístka Vaša čipová karta našla, zaplatené cestovné zo starej karty by sa Vám na základe Vašej žiadosti vrátilo formou reklamácie (prepočítaním zvyšnej alikvotnej čiastky odo dňa nahlásenia odcudzenia). Informáciu o tom, či Vašu čipovú kartu niekto nenašiel a neodovzdal si môžete zistiť na tel.číslach 041/ 5643 008 (Nám. A Hlinku), resp na tel č. 041/ 7632 654 "
Ja som z takéhoto postupu šokovaný! ? Veď DPMŽ tak ako DPB používa Emtest, nie? Veď PCL sa nekupuje anonymne, musia mať predsa v počítači, že si kúpil PCL!
Prečítal som si článok 16 v Tarife bratislavskej MHD. DPB vydáva duplikát čipovej karty aj PCL, ale pre jedného cestujúceho maximálne 2-krát v kalendárnom roku.
Petto