Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marek1978 #194474:
a vianocne priplatky k dochodkom kde zabudla?
Reply on: MatejBA #194473:
To je skvely napad stiepit linky na niekolko liniek odvsadial-vsade raz za uhorsky rok. Pri MHD sme sa toho zbavili, tak hura to zaviest na zeleznici 🙂
Reply on: 810zssk #194472:
Vsak prave preto som tam chcel potiahnut S20, aby pripadnych zaujemcov odviezla na Hlavnu. ? Okrem toho, mohlo by to byt znacene ako S30 a S31, kde 30 by sla na Hl. St a S31 na Nove mesto a ludia by vedeli, kam nastupit a kam to ide 🙂 Ale fakt to netreba riesit nejak viac, ako som vravel, bola to "kravina dna" odomna len tak tresnuta a bojim sa, ze sa dostaneme spat k teme Filialka a zbytocnej hadke 🙂
Reply on: MatejBA #194470:
Aha, takze napr. cestujuci z Pezinka do Prahy si v Bratislave da tour de LBC v ramci ktorej z vlaku vystupi na Predmesti, prevezie sa elektrickou na Racko, busom na stanicu a tam s radostou nastupi na EC, ktore v pripade meskania vlaku z Pezinka veselo pocka kym cestujuci absolvuje tuto torturu. Skvele zlepsenie 🙂
Reply on: MatejBA #194470:
Aha, takze napr. cestujuci z Pezinka do Prahy si v Bratislave da tour de LBC v ramci ktorej z vlaku vystupi na Predmesti, prevezie sa elektrickou na Racko, busom na stanicu a tam s radostou nastupi na EC, ktore v pripade meskania vlaku z Pezinka veselo pocka kym cestujuci absolvuje tuto torturu. Skvele zlepsenie 🙂
Specialna cena za informovanost patri zodpovednym pracovnikom ktori za tych 5 mesiacov pripravy X13 neboli schopni zabezpecit nahratie zastavky Suche myto do tabul a hlasicov. Naozaj skvela praca!
Reply on: 810zssk #194468:
Vsak ako v MHD, prestupom ? (bola to len tak tresnuta kravina, ale ak by som to mal mysliet vazne, tak by sa to mohlo vyriesit jednoducho poznamkou ako je to teraz na S20, ze ktora suprava ide kam 🙂 )
Reply on: Marcelllooo #194450:
Segregovaný systém a priemernýh 45 km/h - pri akej hustote zastavok ? Rozhodne s neporovnatelne nižšou oproti navrhovanej elektricke. A opäť - vyberaš si bez použitia rozumu len to co sa ti hodí.
Reply on: MatejBA #194466:
No, len taky maly problem je ze dialkove vlaky mas z hlavnej stanice, kde budes mat prestup? A ze tych prestupujucich je pozehnane!
Reply on: MatejBA #194466:
Môžeš predĺžiť ľubovolné S0 - S10000000 do Petržalky, pointa bude vždy rovnaká a to že pri súčasných pomeroch t. j. stanice Nové Mesto, ÚNS (zabité) a Petržalka by tým cestovalo minimum ľudí...
Ako som napísal nižšie, keby boli zastávky Ostredky, ďalšia v Petržalke (a boli šotosny aj Trnávka, prípadne Cintorín Vrakuňa prestup na tbus) potom sa môžme baviť že Os vlaky z traí 120 alebo 130 z jednej do Petržalky a z druhej na hlst... ale to iba čisto hypoteticky... a od Malaciek vlaky keby išli ďalej po Nové Mesto by tým ľudia ešte možno cestovali, ale dookola do Petržalky koľko to trvá (trvalo) z hlst vlakom a koľko 93? Aj keby sme počítali nejaké zápchy z Petržalky do mesta alebo na Štefánikovej...
Reply on: 810zssk #194464:
Soto myslienka dna: Ale zas kebyze sa predlzi S20 do petrzalky (a nasledne S30/40 smer trnava z Noveho mesta [alebo S20 po Nove mesto a S30/40 do Petrzalky]) tak by na Novom meste vznikol pekny prestupny terminal (S20/S30 ci S40 [alebo ake cisla]/Regio Jet) regionalnych liniek (a je odtial aj priama linka do centra, kusok odtial linka na letisko a pri troche snahy by sa tadial mohla viest primestska doprava [a este v idealnom svete by to tam pekne zrekonstruovali ala Senec]). A aj by mozno chodilo viac ludi vlakom [este kebyze sa vybuduje nejaka zastavka v petrzalke pre vlaky] a aj -niekto- by bol spokojny, ze mu do petrzalky znova zaviedli vlak ?
Reply on: Andreas.Papak #194463:
Mizivá obsadenosť.
Ako vyhliadková šotojazda s M131 cez víkendy za špeciálne cestovné 3€? možno... ale ako bežná doprava veľmi ťažko... možno keď sa dobudujú ďalšie zastávky ako napr. Ostredky (a ako scifi Mladá Garda, Petržalka - Černyševského (prípadne pri EUBA)...)
Reply on: Andreas.Papak #194463:
Ach, tak, vnutrostatnu myslis 🙂 No bolo to slabo vytazene. Na jednej strane je pravda ze tam bolo malo spojov, takze ludia to moc nevyuzivali, na druhej strane na obranu ZSSK treba povedat ze presmerovat viac regionalnych vlakov do Petrzalky nie je velmi dobra cesta (rozbitie linky). A zas robit cisto mestske vlaky na uvedenej trase je nezmysel.
Reply on: MatejBA #194462:
Áno, to som myslel. Hlavná stanica-nové mesto-petržalka by podľa mňa nebolo od veci...
Reply on: 810zssk #194461:
On asi mysli medzi Petrzalkou - UNS - Nove Mesto. Mam pocit, ze to zrusili pre nezaujem cestujucich.
Reply on: Andreas.Papak #194460:
Vsak tam jazdia vlaky z Viedne.
Prečo bola vlastne zrušená osobná vlaková doprava do Petržalky?
Reply on: david1 #194458:
BA sa vyčerpalo za 13 rokov, BL je už v tretine a to sa používa len 3 roky. Aj to svedčí o geometrickom raste počtu áut v bratislavských uliciach.
Reply on: Marcelllooo #194457:
No a priepustnost bude ,len a len horsia. Áut ročne pribúda niekoľko tisíc zo značkou BL. Na juhu Petržalky máš skoro hotový komplet Slnečnice + je v pláne Južné mesto.To ,že je dnes relatívne dobre priepustná Petržalka o pár rokov nebude platit. Cielová doprava bude vždy na ľavom brehu Dunaja a tam to už moc možností na rozširovanie ciest nie je.

Riešením je momentálne jedine kolajová doprava. Momentálne električková a časom aj vlaková.To že je v centre relatívne pomalá je fakt no na radiálach je to už relatívne ok. /okrem Dúbravky/.Kedže Petržalská bude najnovšia tak neverím ,že nebude budovaná s preferenciou pre električky. No samozrejme netreba očakávať že sa bude prehánať po trati 70km/hod. Podla mňa je však zle navrhnutá prvá etapa a jej ukončenie po Bosákovu ul. Mali to stavať aspoň po Romanovu ul. s ukončením niekde pri Kauflande.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.