Ono by sa to dalo vyriesit ako to funguje v rakusku. Mohla by ist dvojita suprava a niekde v Raci by sa rozdelila a predna cast by isla na hl.st. a zadna na filialku. Avsak by to chcelo nejaky informacny system na zastavkach ktory upozorni ze zadna cast ide inam.
Tak to funguje v Rakusku kde je na informacnej tabuli napisana cielova destinacia napr. Wulkaprodersdorf a pod tym je napisane "Zadna cast ide do Pamhagen". Casova strata pri jednotkach ako je Talent je minimalna, som si pozrel CP, predna cast stoji 2 minuty, zadna cast pocka trochu dlhsie (5 min)...
Tak to funguje v Rakusku kde je na informacnej tabuli napisana cielova destinacia napr. Wulkaprodersdorf a pod tym je napisane "Zadna cast ide do Pamhagen". Casova strata pri jednotkach ako je Talent je minimalna, som si pozrel CP, predna cast stoji 2 minuty, zadna cast pocka trochu dlhsie (5 min)...
t6a5iii
A ta cast o 8671, bolo napisane ze "S vozy T6A5 se do budoucna nepočítá a proto již nebyla opravena" - ten voz mal len 12 rokov ked bol v havarii, tak znelo to ako keby bol nekvalitni voz... Bratislavske 7927-7928 boli v vaznejsej nehode nez 8671 v 2003. Ale asi to nebol taky velki problem v Prahe, ked 14Tky prichadzali.
Aj tak, dakujem za opovede.