v prahe su elektricky spotrebny material, po nehodach sa uz neopravuju ani 14T, tam ked havaruje elektricka a poskodi sa ram alebo treba menit karoseriu tak ju vyhodia s tym sa tam nikto nebavi
3. seria bola uz natom celkom dobre, u vozidiel 1. aj 2. serie bola povymienana skoro vsetka elektronika takze boli s T6 na zaciatku problemy ale myslim ze po vychytani much su celkom spolahlive
o situacii v brne neviem no myslim ze ked rozbehali RT6N1 tak s T6 urcite vyrazny problem nemali
Áno, s vozmi T6 sa v Prahe do budúcnosti nepočíta, preto nebol voz 8671 opravený. Keby sa nehoda 7927/28 stala v Bratislave dnes, možno by sa tiež už neopravovali a keby sa nehoda 8671 stala v Prahe v 2003, tak by ju pravdepodobne opravili.
To ale stále nič nehovorí o tom, že je voz nekvalitný. Nedá sa napríklad na rozdiel od T3 vanizovať, takže skôr pôjdu nejaké T3 na vane, možno sa aj postavia nejaké vane v tvare T3 na papieroch z T6, ale nebudú sa robiť žiadne veľké opravy T6.
Tie problemy s dverami boli v textu "ale jinak taky T6 často někde zdržují se závadama - hlavně ty blbý výklopky, ty bych zakázal i u kotasek !" - znelo to ako keby to boli problemi s dverami, nie s ostrovcekmi.
A ta cast o 8671, bolo napisane ze "S vozy T6A5 se do budoucna nepočítá a proto již nebyla opravena" - ten voz mal len 12 rokov ked bol v havarii, tak znelo to ako keby bol nekvalitni voz... Bratislavske 7927-7928 boli v vaznejsej nehode nez 8671 v 2003. Ale asi to nebol taky velki problem v Prahe, ked 14Tky prichadzali.
Skúsime to rozobrať podrobnejšie - v prvom videu som nezaregistroval ani zmienku o problémopch s dverami. Napriek tomu však je to pravda - nie však kvôli dverám ale kvôli tomu, že v Brne zvýšili niektoré nástupné ostrovčeky natoľko, že na tieto miest namôžu premávať vozidlá s výklopnými dverami BODE. Mmch., bratislavské T6 3. série používajú dvere iného výrobcu - IFE.
Voz 8671 neopravovali preto, že by sa to nevyplatilo, to nemá s kvalitou vozidla nič spoločného.
Su T6A5ky tretej serie kvalitne vozy? Pocul som, ze v Brne maju casto problemy, specialne s dverami, a v Prahe po nehode vo vozovni Motol nechceli opravit voz 8671. Neviem, ci ceske mesta robili nieco insie z tymito vozmi ako v Bratislava (ina konfiguracia??), alebo nie.
Dufam ze niesom otravny s otazkami..
Komentary kde som tieto veci pocul su na tychto videach
No ved prave ministerstvo to teraz zverejnilo ,ze chcu mat Filialku no uz iba ako regionalnu stanicu v obdobi 2014-2020 takze realne mozno 2022,kedze TEN-T pojde vrchom cez Marchegg.
Určite nie .Svoje som si k tomu povedal aj ja a iny podobne ako vy . Je to len diskusia. No ziadne argumenty z vasej strany ma tiez nijako nepresvecili. To je cele. Kazdopadne ta stanica sa stavat bude.
Už z dvoch či troch zdrojov som počul, že tá trať zas nie je až v takom zlom stave a možno sa na ňej opätovne začne jazdiť do doby, kým nezačne výstavba na stanici.
ale vieš čo ani nie ? mňa to s tým zberom tiež napadlo, ale skôr si myslím, že dostali rozkaz preskúmať či sa tie koľajnice ešte nedajú na niečo použiť niekde inde.. a dispečeri len dozerali na to či si svedomito plnia svoju úlohu
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
Idea kumulovaného lístka, teda vstupenky na podujatie s dopravou prostredníctvom MHD je progresívnym produktom pre Bratislavčanov i návštevníkov mesta,” vyjadril sa generálny riaditeľ DPB a.s. Ľubomír Belfi.
Progresivny produkt ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? Proste "zavedieme nieco co inde funguje desiatky rokov, ale u nas doteraz nie, takze sme progresivni" ? ? ? ?