Vcera som siel z Dubravky serblom 2811 o 22:00. Nastupil som cez druhe dvere a isiel som si sadnut tam do tej "trojky", na lavej strane za kolesom. Ani dlho netrvalo a pocitil som strasny smrad. Ale strasny! Obzeral som sa okolo, ale nikoho som nevidel, kto by tak mohol smrdiet. Tak ma ihned napadlo, ze to smrdia tie sedadla, lebo v tom voze su strasne zasrane. Nakoniec som sa predklonil k tomu otocenemu sedadlo proti smeru jazdy, pricuchol a takmer ma vykotilo! Taky humus som este nikdy necitil, akasi zmes medzi srackou a hnijucimi vnutornostami nejakeho strasne smradlaveho zvierata. A ja blbec som sa este toho sedadla dotkol rukou, aby som zistil, ci a do akej miery to je mokre. Bolo to vlhke a ruka mi potom smrdela az kym som nedosile domov, kde som si ju poriadne vyumyval. V autobuse bol vpredy strasny kandel, okamzite som vyskocil zo sedadla, ci aj ja na niecom podobnom nesedim! Nastastie nie, ale aj tak to bolo riadne zasrane. Isiel som do zadu, kde som si sadol. Tam uz nebol taky strasny smrad, ale ruka mi smrdela. Ked som vystupil pri tuneli, tak som ani dlho necakal a isla 11-ka (po cca. 6 - 7 minutach). Nasadol som a konecne nieco, v com nebol smrad. Velmi ma potesilo, ako sa vodic zachoval, ked v zastavke "Vazovova" za nim dosiel akysi cudzinec a pytal o radu. Vodic mu pekne pomaly poradil kde co a ako, mozno sme tam stali aj minutu, ale bolo to v pohode, lebo meskanie sme si vobec nespravili, na Racku sme akurat chytili svetla.
Chcel by som vsak podotknut, ze calunene sedadla v autobusoch, obzvlast v Ikarusoch 435.18 z prvych serii, su castokrat v strasnom stave. Ked DPB nie je schopny zapezpecit aby boli ciste, tak ich nemal ani kupovat. Je to nekonecny humus, vyzera to ako keby tam vysedavali dielensky v olejom mastnych a zaspinenych monterkach. Niekedy aj smrdia, vlastne dost casto, ale 2811 to ma extremne. Fuj! Do toho ja uz v zivote nenastupim, urcite nie do prednych alebo druhych dveri. A takychto Ikarusov je viac, a to sa v kazdej vozovni najde taky kus...
Som hlboko sklamany pristupom DPB k cestujucemu. To je taky stasny problem tie sedadla raz za cas vytepovat? A povedzme kazde dva roky ten potah vymenit? Vsak to nemoze byt az take drahe, je to obycajny kus latky. Vsak je uplne logicke, ze ked sa to necha 6 rokov bez akejkolvek udrzby, tak sa to zayebe (pardon)!!! A miestami sa ta latka uz tak vysuchala, ze spod nej zacina vykukovat ten molitan, najma na rohoch. A co urobi DPB? Pani povedia, ze to spravili cestujuci a je to ich vizitka, tak sa na to vykaslu. Ale vsak ked na to sedadlo niekto sada a potom sa postavi a ihned na jeho miesto ide niekto iny a etc., etc., tak je uplne logicke ze sa to casom vyderie a mozno predpokladat ze to bude treba vymenit. Ako ked vymienam pneumatiky. Mozno to niekto prelepi kuskom latky (podla moznosti rovnekeho vzoru, ale videl som kadeco), ten sa vsak po case zacne odlepovat a vyzera to este strasnejsie, chemopren, bordel zo sedadla, no hroza. Kultura cestovania = 0. A do Karosackych sedadiel cpu rozne handry a uteraky (casto tie najspinavsie, ktore by som ja palil), potom to prelepia, co sa samozrejme odtrhne a tie blbosti co tam pocpali visia zo sedadla, proste des.
Vobec neverim ze sa to zmeni, aj keby to tu niekto precital, vykasle sa na to, vsak "preco by som sa tym mal zaoberat prave ja?"... A "nikdy sa tu u nas nevymienalo, preco by sme to mali robit?" alebo "To sa nikdy tak nerobilo, to nejde", "to sa neda", "nemame na to peniaza" a pod vyhovorky...
Chcel by som vsak podotknut, ze calunene sedadla v autobusoch, obzvlast v Ikarusoch 435.18 z prvych serii, su castokrat v strasnom stave. Ked DPB nie je schopny zapezpecit aby boli ciste, tak ich nemal ani kupovat. Je to nekonecny humus, vyzera to ako keby tam vysedavali dielensky v olejom mastnych a zaspinenych monterkach. Niekedy aj smrdia, vlastne dost casto, ale 2811 to ma extremne. Fuj! Do toho ja uz v zivote nenastupim, urcite nie do prednych alebo druhych dveri. A takychto Ikarusov je viac, a to sa v kazdej vozovni najde taky kus...
Som hlboko sklamany pristupom DPB k cestujucemu. To je taky stasny problem tie sedadla raz za cas vytepovat? A povedzme kazde dva roky ten potah vymenit? Vsak to nemoze byt az take drahe, je to obycajny kus latky. Vsak je uplne logicke, ze ked sa to necha 6 rokov bez akejkolvek udrzby, tak sa to zayebe (pardon)!!! A miestami sa ta latka uz tak vysuchala, ze spod nej zacina vykukovat ten molitan, najma na rohoch. A co urobi DPB? Pani povedia, ze to spravili cestujuci a je to ich vizitka, tak sa na to vykaslu. Ale vsak ked na to sedadlo niekto sada a potom sa postavi a ihned na jeho miesto ide niekto iny a etc., etc., tak je uplne logicke ze sa to casom vyderie a mozno predpokladat ze to bude treba vymenit. Ako ked vymienam pneumatiky. Mozno to niekto prelepi kuskom latky (podla moznosti rovnekeho vzoru, ale videl som kadeco), ten sa vsak po case zacne odlepovat a vyzera to este strasnejsie, chemopren, bordel zo sedadla, no hroza. Kultura cestovania = 0. A do Karosackych sedadiel cpu rozne handry a uteraky (casto tie najspinavsie, ktore by som ja palil), potom to prelepia, co sa samozrejme odtrhne a tie blbosti co tam pocpali visia zo sedadla, proste des.
Vobec neverim ze sa to zmeni, aj keby to tu niekto precital, vykasle sa na to, vsak "preco by som sa tym mal zaoberat prave ja?"... A "nikdy sa tu u nas nevymienalo, preco by sme to mali robit?" alebo "To sa nikdy tak nerobilo, to nejde", "to sa neda", "nemame na to peniaza" a pod vyhovorky...

COLOR