Reply on: J #19019:
No ak si myslíš, že cestujúcim nevadí, že voz je hrdzavý, tak máš typické beusácke myslenie. A takisto s tým zatváraním okien. A s tým strešným vetrákom - fúka z neho na vodiča. A ten tam na rozdiel od Teba sedí celý deň. Buď musí BEÚS spraviť veľké kabíny vodiča alebo prv= vetráky zrušiť.I.
Vladimír
Súhlasím, že ak by sa zachádzalo k ŽST NM a ďalej pokračovalo na Zlaté piesky, mohlo by to nahradiť dnešnú autobusovú L58. No potom, čo som v lete videl, otočku ŽST NM skôr vnímam ako možnosť efektívne zahusťovať dopravu v úseku Trnavské mýto - Zátišie, kvôli zvýšenej frekvencii cestujúcich smerujúcich do POLUSU. Všimol som si totiž, že až na Zlaté piesky cestuje len málo ľudí a mnoho ľudí prichádzajúcich z Vajnorskej radiály vystupuje na Trnavskom mýte. Mnou navrhovaná L6 by tak vypomáhala "štvorke" na zaťaženom úseku POLUS - Trnavské mýto a v úseku Trnavské mýto - Hlavná stanica by zabezpečovala spojenie východných radiál so stanicou (časť cestujúcich z vajnorskej radiály + pristúpivší cestujúci z ružinovskej radiály).