Ako to v súčastnosti vyzerá s rekonštrukciou električkových tratí? Situácia prestáva byť únosná. Dnes zase prestoj L2, obratisko 14:55 prázdne, pravdepodobne sa niečo posralo na Vazovovej, alebo viac do mesta. Každú chvíľu je v prdeli nejaká výhybka. Cez niektoré vozidlo ledva prejde (napr. Radlinského | Imricha Karvaša, Vajnorská | Tomášikova, výhybka v obratisku ŽST Nové mesto. Skutočne je smutné že sa v úseku Zátišie - ŽST Nové mesto ničia v súčastnosti najmodernejšie električky... ďalej niektoré križovania sú v strašnom stave - rovno na Kamennom námestí... a potom "srandy" ako hríbiky v Karlovej vsi, """"""preferencia""""" električiek.... samozrejme pokrútené trate a vlnkatosť koľajníc-hučanie... Minimálne na posledné dve je riešenie priamo vo vozovni- podbíjačka a Schörling. A to nehovorím o "príjemnosti" jazdy v skvostoch ako je 7797... hlavne, že priestor je monitorovaný. Ale vždy (a to je každú chvíľu), keď dá vodič dole nohu z pedálu, tak celý voz hodí dopredu. A v niektorých T3 trieskajú podvozky. Tiež veľmi príjemné... Dokedy?
ophis
Včera či predvčerom som sledoval ako si na zastávke AS v smere z mesta počínajú šoféri MHD. Niektorí dôjdu až na koniec zastávky krokom, niektorí zastavia skôr, no moc si nepomôžu. Včera šofér na L208 síce zastavil ešte pred tými dierami (aj tou najväčšou kde vidno celú koľaj), no ako vychádzal zo zastávky tak druhou nápravou tak polovične vzal tú dieru a treťou ju nabral dokonale ? Preto by bolo milé gesto od ŽSR keby upustili od volovín typu znášania koľají z trate do Stupavy, alebo likvidovania koľajiska Filiálky, ktoré nikomu neprekáža, alebo likvidácií iných traťových úsekov podľa idiota Kubáčka, ale radšej zniesli tie koľaje pri nivách, ktoré už na 100% nikdy žiadny vlak nevyužije.