Stále sa tu hovorí o kĺbových trolejbusoch. Ale DP ide nakupovať v jednom tendri aj krátke autobusy. A napadli ma pri tomto otázky:
1. Zvlášť sa bude dávať počet bodov za 18metrové autobusy a zvlášť za 12 metrové? Aj v tomto by vychádzal lepšie SOR? Alebo ako sa budú posudzovať jednotlivé veci, keď jedným tendrom sa ide obstarávať viac druhov vozidiel?
2. Na internetovej stránke SOR Libchavy som nevidel, či vyrábajú aj trolejbusy s pomocným pohonom. Vyrábajú takéto? Ak nie, ako bude DP postupovať, keď by podľa iných kritérií SOR mal vyhrať, ale nemohol by dodať 15 trolejbusov s pomocným pohonom (čo DP v tomto tendri plánuje), lebo také trolejbusy nevyrába? Alebo všetci výrobcovia vyrábajú nielen klasické trolejbusy ale aj trolejbusy s pomocným pohonom?
1. Zvlášť sa bude dávať počet bodov za 18metrové autobusy a zvlášť za 12 metrové? Aj v tomto by vychádzal lepšie SOR? Alebo ako sa budú posudzovať jednotlivé veci, keď jedným tendrom sa ide obstarávať viac druhov vozidiel?
2. Na internetovej stránke SOR Libchavy som nevidel, či vyrábajú aj trolejbusy s pomocným pohonom. Vyrábajú takéto? Ak nie, ako bude DP postupovať, keď by podľa iných kritérií SOR mal vyhrať, ale nemohol by dodať 15 trolejbusov s pomocným pohonom (čo DP v tomto tendri plánuje), lebo také trolejbusy nevyrába? Alebo všetci výrobcovia vyrábajú nielen klasické trolejbusy ale aj trolejbusy s pomocným pohonom?
Ike
tadá - Odborárska http://goo.gl/J0IqN
Ono to z google autíčka nevyzerá tak zle, ale umiestniť prístrešok tak, aby vodič auta videl prejdenia chtivých chodcov až v momente keď sú v polovici jazdného pruhu chcelo asi málo ľudových tried vychodiť.
Teraz seriózne, toto je fakt veľmi nebezpečný priechod