Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #184795:
Aha, takže možno kým som prišiel domov niekto za mnou zaplatil kartou klasicky a preto som svoje platby už uvidel v internetbankingu. Každopádne na Facebooku som do mBank v tejto súvislosti napísal nejaké otázky.
Reply on: Jezo #184835:
14Tr? Nic extra, ani dobre ani zle. Po spravnych upravach plnohodnotny clen dopravy (po GO sa da hovorit aj o uspornosti energie (rekuperacia) ). V povodnom stave ako felicia, aspon sa vie rozkurit v zime 🙂 Nemam zle namietky voci nim, a vzhladom na to, ze 21Tr je dlhodobo odstavena, hadam uz zaradena aj ako historicke vozidlo 😃, tak kedze su jedine prevadzkove vozy v BA, a ostatne mesta v podstate novsie modely este len teraz zavadzaju, nie je to moc s cim porovnavat. Skusal Trollino 12, neporovnatelne lepsie, avsak, roky nepoprieme. Takze suma sumarum ked vezmem rok vyroby, stav, udrzbu ala DPB (lepiacou paskou prilepene kabiny), stav nasich trati a ciest, tak po 9Tr druhy najlepsi solo trolejbus zatial v BA (21Tr ma najazdenych tolko km, kolko mam ja kg, 24Tr Agora nebola zla, ale kedze bola velmi kratucko a nez sa na nej ludia naucili (obzvlast pamatam ako ludia miesto dopytu stlacali nudzove odvzdusnenie) tak nemozem sa vyjadrovat, 24Tr pre Presov ci keru tu bola ani neviem ci behala vobec s cestujucicm, rovnako IK415T) Ale opat, co voz, to unikat. Porovnavam najma vozy z Hrobonovej, stav a funkcnost z pohladu vodica vozov z Trnavky neviem, preto ti to komplexne na vsetky vozy povedat nemozem.
Reply on: ceres #184840:
Ospravedlňujem sa, až teraz som si všimol, že Peon tam hovoril o dvoch rôznych veciach, a tá "výška kreditu" sa netýka bezkontaktných platobných kariet (payPass, payWave ap.) ale dopravných kariet SL...
Reply on: 810zssk #184791:
To v princípe nepotrebujú ani kontaktné platby. Či je pre konkrétnu transakciu požadovaná online či offline autorizácia, nesúvisí priamo s tým, akým spôsobom sú medzi kartou a terminálom prenášané informácie o karte a transakcii. Na kartách samotných sa žiadna "výška kreditu" nezaznamenáva, a tobôž to už nebude určujúci údaj v prípade nejakých nezrovnalostí.
Reply on: Technopol #184837:
Bývam neďaleko odtiaľ. Nedávno tam mal aj slušivú červenú Karosu veolia. Bohvie načo to tam má.
Reply on: 810zssk #184829:
Bývam tu už 27 rokov a v živote tu nebola zápcha resp. akékoľvek zdržanie. Paradoxne najviac 98 zdržiava semafor pri Technopole a v Ovsišti (hlavne víkend). Ten bus pruh sú len vyhodené peniaze, aby mohli vykázať činnosť a možno dať zarobiť kamarátom.
Reply on: fanatikmhd #184824:
Mohol by si mi zdelit tvoj nazor na trolejbusy 14Tr? Vcelku by ma zaujimal....
Reply on: Andreas.Papak #184833:
šotinko? wtf? 😃
Reply on: S499.1023 #184827:
....a jazdia tu k úplnej spokojnosti. Moja reč 🙂
Reply on: TomJ #184830:
to urcite nie, bude to za tou plnou oddelovacou ciarou
Reply on: TomJ #184830:
Tak verim, ze v tomto zvitazi zdravy rozum. Snad.
Reply on: 810zssk #184829:
Najväčší výsmech by bol, keby urobili buspruh od Kutlíkovej po Mamateyovu napravo, pričom 98-ka ide celý tento úsek v ľavom pruhu.
Reply on: luky133 #184820:
Nie ze by nebol fajn novy BUS pruh, ale na tom useku fakt nejak velmi kolony nie su. Je to take priznacne pre Bratislavu, budovat to tam kde je siroka cesta a BUS pruh vlastne prilis netreba, ale tam kde su zapchy a teda ho nevyhnutne treba (Novy most) ani za svet.

Takze je fajn ze je BUS pruh, ale chcelo by to konecne poriadne ciny a budovanie BUS pruhov na kritickych miestach.
Reply on: Ike #184825:
Komu nevyhovuje dotykový displej, nech si taký nekupuje (aj ja mám mobil s hardwarovou QWERTY klávesnicou). Prediktívny text sa dá vypnúť. A navyše to bol len hec ale evidentne si to nepochopil ani ty ani Ámos.
Reply on: fanatikmhd #184824:
Prepáč, nemám čas vyvracať šotinkovi vetu po vete, keďže píšeš 99% p94ovín. Len jedna - Praha žiaden kontrakt nezrušila, SOR-kám rámy nepraskajú a jazdia tu k úplnej spokojnosti.
A coze je s tymto T busom? Chceme ho vidiet jazdit konecne! Ked sa dali opravit shity na Dlhacoch aj tento pls.....http://imhd.sk/ba/popis-typu-vozidla/36/Skoda-21-Tr.html
Reply on: S499.1023 #184811:
Fakt si myslíš, že je ľahké písať príspevok na dotykovom displeji s prediktívnym textom? Nie je to prvý raz, čo mi skomolilo slová (miesto font mi dalo don't, miesto super súper, miesto stať stáť). Tým neobhajujem svoju nepozornosť, ale mňa za písanie textu nikto neplatí a ani sa môj text nemôže považovať za mienkotvorný - a to nehovorím o tom, že redaktori asi sotva píšu články na mobile za na dotykovom displeji.
Reply on: MatejBA #184806:
Asi si zjavne nepochopil. A dokonca si nadherne odporujes. Konstrukcna vada na vsetkych vyrobenych vozoch do datumu zistenia zavady a splnanie kriterii EU by znamenalo, ze IK 280 daleko prevysuje vsetky kriteria EU.

Sanos som napisla jednoducho - Sanosy boli tusim prve clankove vozidla v BA u ktorych sa prejavovali znamky poskodenia nosneho ramu (v ich pripade v oblasti klbu nakolko slo o prestavby BUS na TBUS). SOR bol vyvyjany dlhe roky, dokonca prvy prototyp bol aj tak len prvy, az dalsi dostal realny vzhlad seriovky vratane vylepsenia konstrukcie. Aj tak to nezvladli. Komicke je rovnako nadobudnutie dotycneho. Ista skupina vyvolenych ludi sa stane % najvacsim akcionarom spolocnosti, a zrazu spolocnost, o ktorej vyrobok (NB18SHIT) nemal takmer nik zaujem sa preda v obrovskom mnozstve. To splnanie kriterii tiez mam pochyby (ale len moje) ci vobec skutocne preslo a ci to nie je ako slovenska STK (staci dobry kamarat a vzdy to ide).......

S499.1023 - miesto napadania typu nezmysly, co tak napisat o ktore sa jedna a vyvratit ich?

Andreas.Papak - Co sa solarisu tyka, tu je dalsi problem konkretne pre SVK. Nakup neotestovanych prototypov vo velkom mnozstve nemohlo dopadnut dobre. Kazdy vyspely dopravca kupuje "odskusanu" alebo aspon uz vyvynutu verziu. Len BA (+KE) museli tlacit, a dat do vyvoja stroj, ktory este realne neexistoval, a hned ho objednat vo velkom (bolo 24ks, 1ks kar.II.gen pre KE, 1ks ostal vo firme na skusky, a 22 zobrala BA). Napr taka pikoska. Jedno svajciarske mesto pozadovalo vozidla s takymi parametrami voci zivotnemu prostrediu, aby mnozstvo vypustaneho oleja a inych motorovych kvapalin bolo cista 0. Jediny kto to bol schopny splnit bol Solaris. Zaujimave, ze o SOR nevie takmer nik. Zbytocne vyhodene peniaze.....

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.